|
Happy New Year!!!
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
אנשים שיהיה לכם שנה אזרחית חדשה ומוצלחת!!!
הרבה בריאות והצלחה
!!! |
|
|
| sabi10 |
שנה אזרחית טובה שתהיה לכולנו
נתראה ב - 2007:D |
|
|
| cluBBer |
שנה טובהההההההההההההההההה
לכוווווולם שיהיה בכיף |
|
|
| Glenn-Holmes |
2007 תהיה שנה מצוינת
יש דברים שפשוט מרגישים |
|
|
| Hell_Copter |
| שתהיה שנה טובה :disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
שנה טובה חברה!! רק בריאות ואושרר!! שכל המנחוס מ 2006 לא יחזוררר...
בעזרת השם יהיה טובב השנהה...יאללה בלאגן :eyespop: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שנהה טווובבההההההה
שכולנו נזכה לעוף מפה לרייבים ופסטיבלים
שנה מלאה ברליסים טובים ושל יוצרים שלנו
וכמה שיותר טראנססססססס
:crazy: :gsmile: :crazy: |
|
|
| 2 Devine |
אז..............
איך חגגתם? מה עשיתם? ספרו חוויות,תלונות והצעות!!!:) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by 2 Devine
אז..............
איך חגגתם? מה עשיתם? ספרו חוויות,תלונות והצעות!!!:) |
הרבה אלכוהול |
|
|
| uzi |
תגידו, מישהו פה אולי יודע על איזה הופעה טובה שתיהיה פה שנה הבאה?
יש סיכוי בכלל להופעה חוץ מארמין שבא פעמיים בשנה? |
|
|
| Viperon |
| הייתה שנה מצויינת בטראנס אני מקווה ש2007 תיהיה לא פחות טובה... |
|
|
|
|