|
Arafat en Sharon naar Qlimax??!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rizz
Whauahahaaaaa l8e man!!
Cabaratier??!! Niet echt een droom van mij nee! En jij Henkie heb jij nog dromen of ben je zo reeel omdat maar 8terwege te laten.
Ja wat wil je he.......als je al zo'n moeite moet doen om zo'n originele nick te bedenken dan heb waarschijnlijk al je energie al verbruikt!!
:o :o :o :o :o :o :o :o |
ik zou me maar ff rustig houden als ik jouw was, als je een grap "probeert" te maken kun je commentaar verwachten, en dan moet je niet als een opgefokte puber reageren als mensen het niet grappig vinden
anders kan ik wel ff een praatje maken met de webmaster van de site hoor, is ook geen probleem |
|
|
| Rizz |
OEI OEI OEI!!:stongue:
het spijt me...vergeef me....
Blik??!! de inhoud van je schedel?? of bedoel je dat niet....??
In ieder geval wel leuk dat je snel reageert......dat stel ik wel op prijs en ach...weet je wat het is......met zo'n druk sociaal leven als jij wel zal hebben is het meestal moeilijk om een gaatje te vinden om iets te posten...dus bij deze bedankt!!! z
zie mij gewoon een beetje als de Pim F. op dit een beetje ingekakte forum.......
En doe de webmaster ff de groeten als je hem spreekt!! Dit forum is namelijk zwaar relaxxx!!
En trouwens, die puber zal ik altijd blijven...hoop ik!!
mzzl |
|
|
| Blik |
| ach ja, als je ruzie wilt hebben met de moderators van dit forumpie, ik vind het best hoor :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ_Massive |
woeiii!!
Massive graaft de strijdbijl op, zet blauw helm op hoofd en plakt paar streepies op z'n mouwen... WARTIME!!
*pief* *paf* *knetter*
:clown: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Rizz
zie mij gewoon een beetje als de Pim F. op dit een beetje ingekakte forum.......
|
Massive aait Rizz eem over z'n kale bolleke..
god zegene u mijn zoon |
|
|
| Rizz |
Wie heeft het hier over ruzie.......??
Ik ben niet zo'n ruziemaker......ik ga gewoon in op jullie commentaar...kan best wel tegen kritiek hoor en die "grap" die deze thread als thuis heeft, heeft inmiddels al 2 blz. :eyes: :eyes:
beetje pit in de threads kan geen kwaad d8 ik zo! en volgens mij heeft Massive...het wel begrepen!
Maar als je zegt van daar kan ik niet tegen of zo........ja:toothless
dan reageer je toch gewoon niet,....er zijn zat threads waar de mensen elkaars cyberkont kussen dusssssss......als je je daar meer thuis voelt! Dan hoef je ook niet de hele tijd van die dreigementen te maken van: pas maar op hoor! dadelijk geef ik het door aan de webmaster! dat is ook een beetje puberaal toch??!
maarre vrolijk pasen nog verder........ |
|
|
| Blik |
dude, jij zit stomme opmerkingen te maken over de nick van iemand
ik heb als moderatorvan dit forum dan wel recht om te reageren daarop, dacht ik zo |
|
|
| Eye-Riz |
| laat 'm toch lekker... denk je dat henkie zich nou gekwetst voelt dan omdat er iets over zijn nick wordt gezegd? |
|
|
| Optimus |
woef woef
We love you henkie, we do
en ik hou ook van de rest van jullie allemaal hooorrrrrrrr
ik ben de Arafat van dit forum:D
en ik zie de grap er niet van innnnnnnnnn |
|
|
| kolkiewolkie |
zeg Rizz, ik vind dat jij voor een newbie wel een redelijk grote bek hebt, en al helemaal voor iemand die nog nix nuttigs gepost heb....
maarja, das verder niet mijn probleem... zie het wel als je TA in jail word...
L8er |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ach, laat m toch. Net of Rizz zo origineel is.
Iedereen heb z'n eigen nick en dat dient men maar te respecteren. Ik zie er het nut niet van in om mensen daar op te pakken, maar goed...
En een thread heeft hier al snel 2 pagina's of meer dus zo bijzonder is het allemaal niet. Het overgrote deel zijn aanmerkingen over het zielige gedrag van Rizz, dus allemaal vrij nutteloos m.b.t het onderwerp (wat ook al nergens op sloeg). |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Het overgrote deel zijn aanmerkingen over het zielige gedrag van Rizz, dus allemaal vrij nutteloos m.b.t het onderwerp (wat ook al nergens op sloeg). |
bij deze |
|
|
|
|