|
Monday Bar Vinter / Våren 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Nån som var där i fredags ?
Själv kunde jag inte gå... jävla envis förkylning/feber... |
|
|
| zoric |
| Christian ska visst i baren :D |
|
|
| [SWE]Helios |
| Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga :crazy: |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga :crazy: | tok noen bilder fra event'n :) ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
tok noen bilder fra event'n :) ? |
Bilder finns på www.tranceclubber.com :) |
|
|
| trancedanne |
| Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls |
Hörde Tyas inte var så bra på mixarna... men musikvalet var grymt! |
|
|
| fe_maLe |
| ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+ :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+ :p |
Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me! |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me! |
jao .. kom hem i veckan igen:) ska försöka dyka upp på nån fest o säga hej :p :p |
|
|
| zoric |
| Jag kommer nog till Ferry Corsten om en månad, ska se om jag får med mig någon till PvD eller Sven Väth också ;) |
|
|
| Akia |
| Ferry Corsten biljetter klara :tongue2 ! Jag har också åkt på nån jäkla förkylning nu, men det hoppas jag hinner försvinna :( |
|
|
|
|