return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Monday Bar Vinter / Våren 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Nån som var där i fredags ?

Själv kunde jag inte gå... jävla envis förkylning/feber...
zoric
Christian ska visst i baren :D
[SWE]Helios
Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga :crazy:
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga :crazy:
tok noen bilder fra event'n :) ?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
tok noen bilder fra event'n :) ?

Bilder finns på www.tranceclubber.com :)
trancedanne
Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by trancedanne
Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls

Hörde Tyas inte var så bra på mixarna... men musikvalet var grymt!
fe_maLe
ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+ :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by fe_maLe
ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+ :p

Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me!
fe_maLe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me!


jao .. kom hem i veckan igen:) ska försöka dyka upp på nån fest o säga hej :p :p

zoric
Jag kommer nog till Ferry Corsten om en månad, ska se om jag får med mig någon till PvD eller Sven Väth också ;)
Akia
Ferry Corsten biljetter klara :tongue2 ! Jag har också åkt på nån jäkla förkylning nu, men det hoppas jag hinner försvinna :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement