return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Global Gathering
View this Thread in Original format
NbR
Tjena, jag funderar på att boka biljetter till global gathering och tänkte höra lite om någon här har varit där innan och kan ge mig lite tips om boende o hur man tar sig dit etc etc.

Reaching out for a helping hand :)

Tips åsikter kommentarer mottages gärna.
Laszlo
Har också många gånger funderat på GCGG men har alltid blivit att vi åkt till Dance Valley istället...vad jag förstått är det ganska bökigt att ta sig dit om man inte bilar. Först måste man ta flyg, sen tåg och sist buss för att hamna mitt i ingemansland...men det är det väl värt antar jag :)

man blir ju inte mindre sugen av att glo på filmen på hemsidan heller :wtf:

http://www.globalgathering.co.uk/
mjz
Jättekrångligt är det väl inte att åka tåg och buss egentligen, klart det inte är centralt läge men det var ju bara boka tåg till Stratford (upon avon) och betala två pund eller vad det nu var för bussen när man kom av tåget.

Nu traskade jag visserligen rakt förbi bussarna och gick dit för jag trodde inte det skulle vara så långt och jag var lagom trött på att bara sitta vid det laget men bussen är att rekommendera för ÄR långt :D

Var där förrförra året, flög med ryan air kvällen innan och sov sen på ett halvbilligt vandrarhem i London, sen efter GG var det raka spåret hem för min del.

Hur kul som helst var det iaf trots att jag aldrig fick tag på kompisen jag skulle dit med på grund av plötslig telefondöd. Det finns gott om tält att välja på beroende på musiksmak och det är inte speciellt långt att springa emellan heller, svindyr mat och dryck fanns på området och även bankomat med inbyggd tvåtimmarskö för att komma fram till ;)

Jag åker absolut dit igen, vet inte om det blir i år dock.
Minus för att jag missade nästan en timme på grund av långsam genomsökning av väskor och jackor trots att jag var där 1½ timme innan det började, sen var det ändå väldigt gott om knark därinne... :whip:
NbR
Eftersom jag är en sådan där som har börjat bli lite bekväm av mig så finns det en sak jag funderar på mest... hur funkar det att sova där?

:)

Är det tält utanför området som gäller, eller?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement