|
Under The Sun@PI 24 Februar. Olav Basoski, Sean Tyas, Signum +++ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
 |
|
|
| DJ_Dark |
| Feit logo, selv om dama i midten ser halvveis dopa ut! |
|
|
| DJ_Dark |
| Forresten, hvorfor har billettene blitt 50kr dyrere? |
|
|
| DJ_Dark |
| Crai! Kjipt, men 50 spenn er da ikke all verdens! |
|
|
| DJ_Dark |
Skulle bestille fra djbutikken, men da den skulle verifiseres klikka siden :s Lurer på om jeg faktisk bestilte billetten :s
EDIT: Nvm, fikk bekreftelse på mail :) |
|
|
| DJ_Dark |
| Da er jeg en heldig eier av en bitteliten billett ;) |
|
|
| Ariah |
| da er neste prosjekt å samle inn x antall tusen så denne videoen kan vises i reklamepauser på tv? ;) |
|
|
| cre8or |
De som kjøper billettene på www.djbutikken.no får ikke de sendt i posten lengere, dere møter bare i døra med ID.
Til de som ikke har motatt billetter pga. stormen på sørlandet ber vi dere om å ta kontakt på tlf 94280811 på Lørdag.
Husk kvittering! |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by cre8or
De som kjøper billettene på www.djbutikken.no får ikke de sendt i posten lengere, dere møter bare i døra med ID.
Til de som ikke har motatt billetter pga. stormen på sørlandet ber vi dere om å ta kontakt på tlf 94280811 på Lørdag.
Husk kvittering! |
mulig å få kjøpt i døra også, sant? |
|
|
|
|