|
[27.01.07] ErotiXX @ the Matrixx, Nijmegen NL
|
View this Thread in Original format
| godfatherdc |
The XX-erotic dancenight!
G-Spott
Jean
Jochen Miller :tongue2
Eric van Kleef
Randy Katana
DATE : 27-1-2007
VJ : Saga
HOSTED BY : MC Mighty Mike
ENTRANCE : 15,- (doorsale only)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
AGE : 20+
The Matrixx
Wijchenseweg 204, Nijmegen
Tel: 024 344 99 48
Fax: 024 345 16 48
Email: [email protected]
http://www.matrixx.nl/
Erotixx is een feest met een reputatie. En die reputatie is: heet, zwoel, sexy, dansbaar, on the edge. En het moet wel heel raar lopen als die reputatie niet opnieuw wordt bevestigd op zaterdag 27 januari. Met als meesters achter de decks: G-Spott, Jean, Eric van Kleef en Jochen Miller. Met als meesters in de zaal...: het uitzinnig Erotixx publiek dat precies weet waar het lekkerste erotische feest van deze maand is.... in The Matrixx.
 |
|
|
| Sonic-Trance |
| quote: | Originally posted by godfatherdc
The XX-erotic dancenight!
Jochen Miller :tongue2
|
JAWOLL :crazy: |
|
|
| DjDiPain |
Juhuuuuu Tampon und Schwanzgrab Aktion...
olee olee oleee :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| kniggi |
| quote: | Originally posted by DjDiPain
Juhuuuuu Tampon und Schwanzgrab Aktion...
olee olee oleee :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
never again!!! :nervous: |
|
|
| Vanditine |
| quote: | Originally posted by DjDiPain
Juhuuuuu Tampon und Schwanzgrab Aktion...
olee olee oleee :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
Is das dein Ernst? |
|
|
| Sonic-Trance |
| Ich weiß garnicht wo das Problem ist. Das Lineup ist klasse, die Location und die Leute sowieso. Alles Neider hier :whip: :D |
|
|
| godfatherdc |
| quote: | Originally posted by DjDiPain
Juhuuuuu Tampon und Schwanzgrab Aktion...
olee olee oleee :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
pff....
nie da gewesen, aber meckern :whip: :whip:
in 1 1/2 wochen gehts los:
sonic-trance
spiritcheaser84 (tbc)
godfatherdc |
|
|
| Sonic-Trance |
Kommt denn noch wer von den Mit-TA-lern?
Wär ja ma lustig ;) |
|
|
| Inyrie |
| quote: | Originally posted by Sonic-Trance
Kommt denn noch wer von den Mit-TA-lern?
Wär ja ma lustig ;) |
Mhm also Domi und ich sind da in FFM, also definitiv nicht dabei... |
|
|
| Nadda |
| quote: | Originally posted by Sonic-Trance
Ich weiß garnicht wo das Problem ist. Das Lineup ist klasse, die Location und die Leute sowieso. Alles Neider hier :whip: :D |
naja... g-spott ist cool, aber sonst... |
|
|
| Sonic-Trance |
| quote: | Originally posted by Nadda
naja... g-spott ist cool, aber sonst... |
Jochen Miller ist TOP
Randy Katana ist auch gut
:whip: :tongue3 |
|
|
| godfatherdc |
| quote: | Originally posted by Sonic-Trance
Jochen Miller ist TOP
Randy Katana ist auch gut
:whip: :tongue3 |
ja. bzw. schönes avatar, fabian ;) |
|
|
|
|