return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Slutet av Tracid Traxx
View this Thread in Original format
ScuL
Tänkte bara informera för de som gillade arbetet som Kai Tracid och hans vänner har leverat under de senaste åren ...

TTX2060 kommer vara den sista skiva från Tracid Traxx .. sniff

quote:
You've been waiting for a long time - but now, with the start of the new year, Kai Tracid is back from his creative break!

Since he left publicity after his gig at the Nature One in 2006 (Kastellaun - Germany), Kai needs to take some time off to relax and re-discover his musical roots. Now, his sense for emotional music is back once again and the year 2007 starts with a whole bunch of amazing news!

The long expected information: Yes, there's gonna a new Kai Tracid-album soon! After the last single extraction "Conscious" 3 years have passed and now Kai merged his personal retrospective of the last few years into a new Studio-album called Immortal- Studioworx 2003-2006, it's a collection of unreleased tracks which created between 2003 and 2006. Some Sound-samples and further informations can be found soon on www.tracid.de or www.myspace.com/kaitracid

As a result of Kai's musical development - Away from the Tracid Traxxx sound - There are also some changes in 2007: After 7 years, Kai finishes the collaboration and production work for the Warmduscher project and leaves also the project A*S*Y*S which he founded together with Frank Ellrich in 1995. A*S*Y*S will be continued by Frank Ellrich in the future.

The upcoming release A*S*Y*S - Cheers (TTX2060), which was already produced mainly by Frank himself, will be the last release of Kai's Tracid Traxxx label.

It doesn't make much sense to continue a way when your heart is already pointing in another direction.

Kai is really looking forward to start this new year with many changes, which will help him to unfold his personal style in the future even stronger. It becomes an interesting year for Kai Tracid - and in the end, also for You!

Kai and his Team wish you all the best for 2007!
anuga
Fan va synd, jag som gillar A*S*Y*S. Men med all förhoppning håler Frank uppe mina förhoppningar ändå.
mr_fisken
diggar hans äldre grejer så det blir skoj med ett 03-06 album förhoppningsvis :)

fortsätta posta intressanta nyheter om du orkar scul :)
ScuL
quote:
Originally posted by mr_fisken
diggar hans äldre grejer så det blir skoj med ett 03-06 album förhoppningsvis :)

fortsätta posta intressanta nyheter om du orkar scul :)

har inte så mkt att göra med trance längre men detta råkade komma förbi :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by ScuL
har inte så mkt att göra med trance längre men detta råkade komma förbi :)

nämen hardstyle tänkte jag främst på
ScuL
heh har inte så mkt tid att skriva hardstyle nyheter här ... f.ö. det flesta går att hitta hos globalhardstyle iofs :)
montana
detta var rätt väntat ärligt talat. men jag hoppas på mer acid från kai, mer grejer som släpptes på acid files t.ex.
CJ InterCity
4 Just 1 Day äger allt annat på jorden :wtf: enough said
ScuL
quote:
Originally posted by CJ InterCity
4 Just 1 Day äger allt annat på jorden :wtf: enough said

har den på limiterat picture disc :eyes:

Johan (DJ Irish)
Blir nog troligast Acid Files stuket i framtiden för Kai. Så länge han behåller 303:orna så kvittar det mig :)

Acid trance har han ju gjort sedan 1994 åtminstonde så det är kanske inte så konstigt om han vill byta inrikting något.

Gate 42
quote:
Originally posted by ScuL
TTX2060 kommer vara den sista skiva från Tracid Traxx .. sniff

men vilket avslut sen.. 'kamui' remixen är ju så jävla råfet att jag får ståfräs bara utav att tänka tanken på att spela den ;)
anuga
Såja, då ligger promo skivan på post kontoret :)

Fick reda på vilka mixar där är på den :)

Original Mix
Kamui Remix
Zany Remix

Zanyyy :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement