return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פגישה בפסח (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
אני מרעננה אחי כמוך
אולי תבוא אליי נאסוף את רועי ואת אריק ונזוז
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אני מרעננה אחי כמוך
אולי תבוא אליי נאסוף את רועי ואת אריק ונזוז
:)


מתאים ...

וקבענו על שבעת הכוכבים ?
אולי יש רעיון אחר - אפשר איזה פארק או משהוא כזה כדי שנוכל לשים מוזיקה וכאלה ולהדליק איזה נרגילה ...
Scorchio
לא נראה לי שכדאי ללכת לקניון במצב הזה....
DJ-Energy
ואיך אני יגיע???
:(
yahel222
יום שישי בקניון?"?????

אם כבר מוצ"ש עדיף לאאא
יום שישי אין מצב
luckystrike
המממממ

רוצים מחר ככה ב ארבע ?
DjChook
דותן אתה מקפיץ אותי ?
Hell_Copter
רק תודיע לי איפה להיות ומתי מורן ואני שם
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק תודיע לי איפה להיות ומתי מורן ואני שם


תגיד לי איפה אתה גר ואני יאסוף אותך ...

ומי שעוד צריך מהסביבה שיכתוב פה

חבל שאריאל לא יכול לבוא גם
...

טוב מי בכלל יכול בינתיים ?
Hell_Copter
אני יכול להיות במשביר בכל שעה שאתה רוצה
עלה לאיי סי קיו ונדבר שם...

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול להיות במשביר בכל שעה שאתה רוצה
עלה לאיי סי קיו ונדבר שם...


אחי - האיסיקיו זה אחת מהתוכנות שנמחקו לי
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


אחי - האיסיקיו זה אחת מהתוכנות שנמחקו לי
:(


באסה...
תוריד אותה מחדש :)
בכל אופן תודיע לי על שעה ואני יהיה במשביר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement