|
פגישה בפסח (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אני מרעננה אחי כמוך
אולי תבוא אליי נאסוף את רועי ואת אריק ונזוז
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני מרעננה אחי כמוך
אולי תבוא אליי נאסוף את רועי ואת אריק ונזוז
:) |
מתאים ...
וקבענו על שבעת הכוכבים ?
אולי יש רעיון אחר - אפשר איזה פארק או משהוא כזה כדי שנוכל לשים מוזיקה וכאלה ולהדליק איזה נרגילה ... |
|
|
| Scorchio |
| לא נראה לי שכדאי ללכת לקניון במצב הזה.... |
|
|
| DJ-Energy |
ואיך אני יגיע???
:( |
|
|
| yahel222 |
יום שישי בקניון?"?????
אם כבר מוצ"ש עדיף לאאא
יום שישי אין מצב |
|
|
| luckystrike |
המממממ
רוצים מחר ככה ב ארבע ? |
|
|
| DjChook |
| דותן אתה מקפיץ אותי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| רק תודיע לי איפה להיות ומתי מורן ואני שם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק תודיע לי איפה להיות ומתי מורן ואני שם |
תגיד לי איפה אתה גר ואני יאסוף אותך ...
ומי שעוד צריך מהסביבה שיכתוב פה
חבל שאריאל לא יכול לבוא גם
...
טוב מי בכלל יכול בינתיים ? |
|
|
| Hell_Copter |
אני יכול להיות במשביר בכל שעה שאתה רוצה
עלה לאיי סי קיו ונדבר שם... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יכול להיות במשביר בכל שעה שאתה רוצה
עלה לאיי סי קיו ונדבר שם... |
אחי - האיסיקיו זה אחת מהתוכנות שנמחקו לי
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי - האיסיקיו זה אחת מהתוכנות שנמחקו לי
:( |
באסה...
תוריד אותה מחדש :)
בכל אופן תודיע לי על שעה ואני יהיה במשביר |
|
|
|
|