return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dreas & Airbase @ Club Peak 9/2 (Gbg)
View this Thread in Original format
Peaktime
Den 9/2 har Club Peak premiär i Göteborg. Detta är början för trance i Göteborg,
vilket vi är mycket glada över att kunna göra någonting åt.

Lineup:

Dreas
Airbase

Vilket betyder att detta är den självklara tillställning att boka denna fredagen om du är i närheten av Göteborg.

Klubben huserar på Henriksberg, Kajutan.

Entré: 100kr
Tid: 21:00-02:00

Mer info:

http://www.clubpeak.se

Välkomna!
Vizay
Kul att det händer mer saker i gbg, dock tror jag väl sub7 var före peak om man ska vara petig.
Dock tycker jag det är bra att fler aktörer försöker slå sig in :)
Peaktime
Hehe du är på ett trance forum!!! :) Och då borde du veta att Sub7 ej är en trance klubb. Utan mer av en house klubb med vissa inslag av techno. David West har visserligen varit på sub7 och spelat, men det tycker vi inte ör sub7 till en tranceklubb för det.

Men sub7 är väl annars det ända vettiga alternativet efter oss då :p

Hoppas du kommer! :)
Vizay
Sub7 har dragit både tranceakter och houseakter, absolut, men de har iaf delvis varit tranceklubb. Men nog om detta, är ju en mindre petitess faktiskt :D

Jag kommer defitnitivt titta förbi om jag är i krokarna eller om ni drar ett namn värt att åka över sverige för :D
[SWE]Helios
Fan vad fint! Jag drar med lite förortsbrudar \o/
Speactra
Låter lockande som sjutton det här! Dreas vet jag kan fixa fina sets, iaf för 2 år sen då jag sist hörde nåt :p Synd att man bor på andra sidan Sverige dock :( kanske kanske... :)
Peaktime
FÖRKÖP är nu också tillgängligt efter många frågor om detta, för info om hur du går tillväga, besök websidan!

http://www.clubpeak.se

FÖRKÖP är tillgängligt t.o.m 5:e februari, därefter går det ej att köpa längre.

I övrigt så har Dreas fått mycket uppmäksamhet på ASOT, då Armin i förra episoden berättade att Dreas låt Arctic Sweep varit den mest önskade låten på mycket länge!
Airbase fick uppmärksamhet även han, med sin senaste låt i samma episod. Hetaste lineupen i västsverige är garanterad på Club Peak :)

Mvh

Peaktime
RebeL9
kommer förbi för att ta en titt. vad har ni planerat för DJs i framtiden?
Peaktime
quote:
Originally posted by RebeL9
kommer förbi för att ta en titt. vad har ni planerat för DJs i framtiden?

Kul att höra! Vi har rätt stora planer på djs framöver, men det hänger ju mycket på att allt går runt nu till en början. Nästa event är Dreas igen, samt en annan svensk, inte fullständigt spikat ännu. Så mer info snart om detta!

Har en del namn utomlands som vi för dialog med förtillfället, så får se vad som händer härnäst :)
Dréas
Skall bli kul att spela! Härligt med en tranceklubb i hemstaden också! Det är på tiden!
Gjorde soundcheck for Peaktime igår kväll, funkade fint! Kommer bli nice det här!

SWE_TRANCE
Hur ser de ut med biljetter?
Förköpet har ju stängt, kommer de finnas tickets i dörren?
Peaktime
Man kan betala i entrén. Vi har ju inte sålt ut för vad klubben rymmer i förköp, men vi förväntar oss att fylla hela klubben. Men se bara till att var där i god tid. Om ni är där utsatt tid så ska ni komma in, men samtidigt är det ju väldigt svårt för oss att exakt veta hur stort trycket är, det är ju ändå vår första kväll.

Du skulle kunna droppa ett mail till [email protected] med namn på er som skall till klubben, så kan vi lösa så ni kommer in, men då efter en viss tidsbegränsning, dvs efter en viss tid så stryker vi era namn.

Mvh

Peaktime
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement