|
Braxn @ Aldo Strada 013
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Yeeaah eftersom att jag vann omröstningen (best undiscovered dj, lr nått :))som pågått senaste veckan, så fick jag äran att spela igen, och här är den nya mixen :D
http://www.aldostrada.com/
01. Gamma Rox - Mystical
02. Dumb Dan - Ele
03. Gamma Rox - Magical
04. David Guetta - The World Is Mine (Claes Rosén Rmx)
05. Cheshire Catz vs Black Russian - Ringshifter
06. Dumb Dan - Higher Love
07. Dada Life - We Do Have A Plan
08. Sugiurumn - Star Baby (Axwell Cyber Japan Rmx)
09. Pryda - Lesson One
10. Sarah Mcleod - He Doesnt Love You (Tommyboy Vocal Rmx)
11. Lifelike - Running Out
Hoppas den smakar, feedback mottages som vanligt gladeligen, även om jag inte svarar på ett tag då jag åker till Thailand imorn :) |
|
|
| hustler |
| Ännu en gång, congrats och ha det så kul i Thailand! Ta inte med glädjeflickorna till rummet om du ska åka med morsan :happy2: |
|
|
| lacksesepsotygh |
thailand? trevligt
här får du ett vykort från min korta tid där :)
 |
|
|
| jofawe |
Underbart Braxn!
Du får passa dig för tjejerna som är killar som är tjejer som egentligen är äldre män .. ;) |
|
|
| InterMilan31 |
Bra mix Jag älskar dig
en banan
:wtf: |
|
|
| mr_fisken |
grattis
skön presentation hehe:) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by InterMilan31
Bra mix Jag älskar dig
en banan
:wtf: |
haha! cheers mate |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Yeeaah eftersom att jag vann omröstningen (best undiscovered dj, lr nått :))som pågått senaste veckan, så fick jag äran att spela igen, och här är den nya mixen :D
http://www.aldostrada.com/
01. Gamma Rox - Mystical
|
har inte hört den tidigare men den här låten var OMFG :conf: :conf: :conf: :eyes: :eyes: :eyes: :haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
har inte hört den tidigare men den här låten var OMFG |
kinda nice ey ? :)
e du back in school nu lr ?
tack alla som lyssnat :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
kinda nice ey ? :)
e du back in school nu lr ?
tack alla som lyssnat :p |
Yes sedan en vecka tillbaka typ, kanns ratt bra faktiskt.
Hur var Thailand?
Har typ fatt Gamma Rox hybris, haussar den laten som fan. |
|
|
|
|