return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה ממכם
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב.. אז ככה
בקושי כבר נשאר לי מקום על ה
HDD

אז מה אתם אומרים שאני צריך לעשות
לצרוב פשוט את כל החדשים שלי ולמחוק?
כי קורה מצב שאחרי שבוע אני כבר שוכך מה הורדתי
ככה על דיסקים זה יהיה יותר מארגן לא?

HELP ME!
Ariels
לא...... צרוב את הישנים
Ariels
או שתשקיע ב הארדדיסק חדש
לי יש עוד 35 ג'יגה פנוי במחשב ואני לא יודע מה להשים עליהם
Agent-Fire
שישאר לך איזה כמה ג'יגות כל פעם במחשב ואת הישנים תצרוב...

אסור למחוק
Hell_Copter
גם לי יש את הבעיה הזאת
אני כל פעם צורב לפי תאריכים שהורדתי
ואז מוחק כל מיני שירים שאני אוהב פחות
ולך בטח יש איזה 70 ג'יגה על המחשב
לי יש כולה 10 וזה לכל התוכנות והכל
יוצא שיש לי בו זמנית על המחשב אולי 400 שירים
oDrori
כן גם אני יש לי 8 גיגה סה"כ וכרגע אני מילאת 6 וחצי מהם...
צרוב את החדשים אני אומר.
NyKoN
תצרוב את הכללללל
אני מחכה שהצורב שלי יחזור מתיקון
יש לי איזה 10 ג'יגה לצרוב
MoSH_MaN
אתם משוגעים...
יש לי איזה 2 ג'גיה של שירים שסתם הורדתי בAG
השאר הכל חדשים
פשוט החלטתי להתחיל לצרוב הכל ולמחוק ולעשות
\SORT
עכשיו איזה כמהחודשים לא צרבתי

:(
Hell_Copter
מה הקטע יובל??
אל תשאיר שירים רק בגלל שהם חדשים
מה שחרא תמחק ומה שטוב תשאיר... עזוב אותך מתאריכים
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם משוגעים...
יש לי איזה 2 ג'גיה של שירים שסתם הורדתי בAG
השאר הכל חדשים
פשוט החלטתי להתחיל לצרוב הכל ולמחוק ולעשות
\SORT
עכשיו איזה כמהחודשים לא צרבתי

:(


זה לא רק שירים
אין לי 10 ג'יגה שירים
יש לי 3 בערך
ויש גם 6.5 של סרטים
ודיסק גיבוי אחד

mos2002
יובל על תעשה את אותה טעות שאני עשיתי, כיום ישלי יותר מ-700 דיסקים צרובים, ותאר לך מזה לחפש שיר מ-99 או סתם סינגל מ-2001

אני אומר לך עכשיו, קנה הארד דיסק של 40 ג'גה ב-500 שקל
זה יעשה לך את החיים קלים

אני חושב שישלך מחשב חזק אז לא תהיה בעיה בכלל. רק על תתחיל לצרוב כי תתצטער על זה

צורבים רק משחקים או תוכנות טראקים לעולם לא, זה בלאגן שלא נגמר
בהצלחה בכל בחירה שתעשה
yahel222
או שתקנה עוד הארד דיסק
או שתארגן את כל הטראקים לפי קטגוריות (לפי שנים או סוג מוזיקה יעני הארד טראנס או אפליפטינג וכו)
ותצרוב דיסקים לפי קטגוריות שתדע מה יש בכל דיסק
ואני ממליץ גם שתקנה הרבה דיסקים ותצרוב כמה בפורמט של מערכת סטריאו יעני וואב
ואז תשמע במערכת את הטראקים האהובים עליך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement