|
Help Looking For A Club In Berlin....
|
View this Thread in Original format
| ledoc |
hello,
I'm looking for a club (large if possible) in berlin playing trance or high-energy dance....Can you help me ?
thanks.... |
|
|
| Cosmique |
| quote: | Originally posted by ledoc
hello,
I'm looking for a club (large if possible) in berlin playing trance or high-energy dance....Can you help me ?
thanks.... |
forget it :D
there are some trance eVents like euphonic night, vandit night, afterglow ..... and so on, but there are no trance clubs in Berlin. |
|
|
| ledoc |
| not even a club playing hard-dance or happy-house ? |
|
|
| Inyrie |
| quote: | Originally posted by ledoc
not even a club playing hard-dance or happy-house ? |
I think you'd be more successful looking for a club that plays EDM in general... House and Electro are quite popular around here. But a pure Trance-Club? Can't imagine, sorry mate. This is Germany :D |
|
|
| Cosmique |
| quote: | Originally posted by ledoc
not even a club playing hard-dance or happy-house ? |
hmmmmm there is some house clubs yes.
In Berlin is electro / techno / house very popular.
you can check the dates via:
http://techno.de/cgi-bin/feature/pa...mit_town=Berlin |
|
|
| Tonio |
Hallo an Alle !
Ich bin ein französicher Student in Berlin seit eine Woche und für 8 Monaten und wollte gerade die selbe Frage stellen...
Ich bin entaüscht ! :(
Ich dachte dass es will mehr hier gab als in Frankreich wo es "nichts" (oder fast) gibt...
Na ja wenn es manchmal events gibt ist es schon gut ! |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by Tonio
Hallo an Alle !
Ich bin ein französicher Student in Berlin seit eine Woche und für 8 Monaten und wollte gerade die selbe Frage stellen...
Ich bin entaüscht ! :(
Ich dachte dass es will mehr hier gab als in Frankreich wo es "nichts" (oder fast) gibt...
Na ja wenn es manchmal events gibt ist es schon gut ! |
8 Monate sind schon viel. Am 10.02.2007 ist eine Vandit Night mit Paul van Dyk. Vielleicht gibt es im Frühling noch eine Euphonic Night in Berlin. Einfach die Threads hier beobachten :) |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
8 Monate sind schon viel. Am 10.02.2007 ist eine Vandit Night mit Paul van Dyk. Vielleicht gibt es im Frühling noch eine Euphonic Night in Berlin. Einfach die Threads hier beobachten :) |
Ja, 10 Jahre Euphonic steht an... :) |
|
|
| Nero73 |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
Ja, 10 Jahre Euphonic steht an... :) |
When ? Und jetzt sag nicht, in 10 Jahren :D |
|
|
| ledoc |
I KNOW FOR THE VANDIT NIGHT ON 10 FEBRUARY BUT I AM COMING IN BERLIN ON THE LAST 2 WEEKS OF FEBRUARY (12-28)....it's too bad :( :(
(pour info je suis français....) |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by Nero73
When ? Und jetzt sag nicht, in 10 Jahren :D |
No date specified afaik... |
|
|
| Overseas |
| quote: | Originally posted by ledoc
I KNOW FOR THE VANDIT NIGHT ON 10 FEBRUARY BUT I AM COMING IN BERLIN ON THE LAST 2 WEEKS OF FEBRUARY (12-28)....it's too bad :( :(
(pour info je suis français....) |
ah c'est dommage! Mais il y a beaucoup de clubs qui joue minimal-techno / minimal-house. Visitez cez webistes:
www.water-gate.de
www.fateclub.de (peut-être un peu de trance/goa)
www.week-end-berlin.de |
|
|
|
|