|
sorry !!
|
View this Thread in Original format
| Sfynxx |
sorry dan zou ik het ook niet weten !!! Wel meen gave set van Mauro !! Als je deze week het tijdschrift mixmag koopt krijg je er een cd bij gemixed door mauro met veel producties van hem !! Rush Hour heet de cd ! lekker hard !!
Groetjes |
|
|
| Henkie_henk |
Heeft er iemand perongeluk op dit knopje gedrukt?? inplaats van die ernaast?? |
|
|
| TranceFool |
| HAHA, vergeef em, hij is net nieuw. |
|
|
| Henkie_henk |
Okay
Laten we er op drinken  |
|
|
|
|