return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[31-03-2007] Armada Night - Westergasfabriek (Gashouder) , Amsterdam
View this Thread in Original format
Desperado22
Date: 31.03.2007
Time: 22.00 - 07.00
Location: Westergasfabriek(Gashouder)

Lineup:
Armin van Buuren
Ali ''Dubfire'' Shirazinia(Deep Dish)

Tickets: available from january 18th 2007 under armadaevents.com

more info under www.armadaevents.com
magrec
mag ik zeggen dat ik dit een vreemde combo vind, ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. Dubfire is toch van het wat diepere werk.

maarja westergas is wel vet. Ben benieuwd wat het gaat kosten.
basvh
hehe ja, hoorde het al paar weken terug dat dubfire op armada night zou staan. wel apart.


quote:
ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan.


zijn essential mix van paar weken terug is helemaal niet zo slecht als je zou verwachten. had veel meer cheese verwacht maar niks is minder waar.
magrec
Die nieuwe GU van hem is zoooooooooooo slecht :(
dj_spare
WTF armin in de gashouder? tja peter dan Panamaak...
@win
Lijkt mij wel een fijn feestje, zeker aangezien ik TE moet missen :cool:
franzelare
daar ben ik denk ik wel bij :)
Botol&Cebok
ik zal er ook zeker zijn !!! vette sound in de westergas !!

daarna in apil awekenings!!!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement