|
מכבי מלחמה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואללה??? אז בוא נהפוך את זה לט'רד מכבי ת"א
(כדורגל רק - בכדורסל שילכו להזדיין)
יש פה עוד מנויים????????????
אני חשבתי שרק אני :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
הפורום צהוב !!!!!!!!!!!!!!!
ורועי אני יזיין אותך אסור לך לומר עליהם חארות !!! לי מותר כי אני אוהד והבני זונות האלה עלו לי כבר עשרות אלפי שקלים בחיים שלי חחחחחח
וכולה הייתי שותף ל 2 אליפויות ו 2 גביעים....... |
ת'אמת, אין לי מנוי... כי אבא לא רצה שיהיה לי...
אבל לאח שלי הגדול יש
והוא מלא בצבא אז אני הרבה פעמים בשער 11
ואני הולך כמעט לכל משחקי החוץ של הקבוצה
וכל שבת אני רק מתאכזב יותר.
המשחק האחרון שבאמת שמחתי בו
זה היה בחצי גמר הגביע שנה שעברה נגד הפועל...
זהו...!!!
כל שנה יש ציפיות
אה...
ואני מכין שלט לדרבי
"תודה לך שמעון..."
ובסוף אוכלים ת'לב |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oren_naor
ת'אמת, אין לי מנוי... כי אבא לא רצה שיהיה לי...
אבל לאח שלי הגדול יש
והוא מלא בצבא אז אני הרבה פעמים בשער 11
ואני הולך כמעט לכל משחקי החוץ של הקבוצה
וכל שבת אני רק מתאכזב יותר.
המשחק האחרון שבאמת שמחתי בו
זה היה בחצי גמר הגביע שנה שעברה נגד הפועל...
זהו...!!!
כל שנה יש ציפיות
אה...
ואני מכין שלט לדרבי
"תודה לך שמעון..."
ובסוף אוכלים ת'לב |
לפחות הודת ששיקרת....חחח חפיף
1-1 !!!!!!!!!!!!!!
מצד אחד אני שמח מצד שני לא
כי זה כולה תיקו מה אנחנו קבוצת תחתית??? סעמקק
אבל בעצם לפחות זיינו אותם !!!!!!!!!!!!!! את האדומים
לא שמעו אותם בכלל במגרששששש
צהוב עולה עולה עולה עולה עולה
והעונה לא היה להם משחק ממש ממש טוב....אבל מלא משחקים נהנתי בגלל האווירה |
|
|
| oren_naor |
תראה...
כל עוד הרסנו להם את האליפות
זה כבר משהו טוב....
:)
ולא יעניין פה מישהו נראה לי
אבל בכדורסל אני אוהד ר"ג והשבוע זינו את רעננה....!!!!
אז השבוע דווקא הלך אחלה מבחינת ספורט...
:-) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oren_naor
תראה...
כל עוד הרסנו להם את האליפות
זה כבר משהו טוב....
:)
ולא יעניין פה מישהו נראה לי
אבל בכדורסל אני אוהד ר"ג והשבוע זינו את רעננה....!!!!
אז השבוע דווקא הלך אחלה מבחינת ספורט...
:-) |
ואלה גם אני אוהד ר"ג....אמנם לא מושבע אבל משמח אותי שהם מנצחים
ואני שונא את מכבי בכדורסל |
|
|
| Hell_Copter |
אפשר לחשוב איזה הישג...
לנצח את רעננה בכדורסל השנה
חחחחח טוב שלא התלהבת... שבוע טוב בספורט
רעננה חרא קבוצה השנה... כולם ניצחו אותה |
|
|
| oren_naor |
יאלה...
תן לשמוח קצת!!!
וזה היה משחק חשוב לר"ג
אתה יודע איזה קשה זה לשחק עם 6 שחקנים???
ועכשיו נשחק עם 5 כי עוד 1 לואיס נפצע..!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
יאלה...
תן לשמוח קצת!!!
וזה היה משחק חשוב לר"ג
אתה יודע איזה קשה זה לשחק עם 6 שחקנים???
ועכשיו נשחק עם 5 כי עוד 1 לואיס נפצע..!!!! |
זה לא מעניין אף אחד וזה בגלל שמכבי תיקח את האליפות בסוף
הם הרי השפילו אתכם ב 20 ומשהו הפרש... אין מצב שתקחו אותם
אז למה לשמוח!? |
|
|
| oren_naor |
בטח שאני יהיה שמח...
כל עוד ר"ג מנצחים אני שמח
וחוץ מזה מקום שני זה גם אירופה
ור"ג חייבת אירופה כי היא צריכה כסף....
וראסמי הליגה שלנו בכדורסל היא מסריחה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
וחוץ מזה מקום שני זה גם אירופה
|
גם מקום חמישי זה אירופה אז עשה לי טובה... זה לא משנה!!!! |
|
|
| oren_naor |
דבר ראשון מקום חמישי זה לא אירופה...
דבר שני,
זה שר"ג יסימו את הליגה מקום שני זה לא אומר כלום,
זה רק נותן להם את היתרון הביתיות שכנראה זה יהיה נגד י-ם
וי-ם זה קבוצה שבאה עם הרבה קהל...
ועליהם אפשר לקבל כסף,
ור"ג חייבת כסף.... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה גם אני אוהד ר"ג....אמנם לא מושבע אבל משמח אותי שהם מנצחים
ואני שונא את מכבי בכדורסל |
אתה הולך לפעמים למשחקים של ר"ג? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
דבר ראשון מקום חמישי זה לא אירופה...
דבר שני,
זה שר"ג יסימו את הליגה מקום שני זה לא אומר כלום,
זה רק נותן להם את היתרון הביתיות שכנראה זה יהיה נגד י-ם
וי-ם זה קבוצה שבאה עם הרבה קהל...
ועליהם אפשר לקבל כסף,
ור"ג חייבת כסף.... |
טוב שלא התלהבת....
ורק שתדע שמקום חמישי יכול להגיע לאירופה
לא לליגת האלופות אבל לקוראץ' או משהו
ואם היא תקבל את הכמה אלפי שקלים האלה זה לא מה שישנה לה תאמין לי
ותר על הויכוח פשוט |
|
|
|
|