|
Glenn-holmes , Ace Ventura , Agami & Zombi B2b @ Maxim (18-01-2007)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |

אהלן חברים יקרים
אני גאה לבשר לכם שביום חמישי הקרוב ליין ה-
PROGRESSIVE THURSDAY'S
של מועדון המקסים יחגוג יום הולדת בקרנבל גדול לרובן האיש והיחצן שכבר כשנה וחצי עובד קשה כדי שהליין הזה ייראה כמו שהוא נראה
אני לא פחות גאה לבשר לכם שאני פותח את הערב על העמדה
אחרי יעלה ויבוא ACE VENTURA
שעבור אנשי הפרוגרסיב פסיי פה זה בוודאי לא שם חדש וגם לא עבור ג'ון דיגוויד שניגן קטע שלו בין השאר גם באיביזה ואף הכליל אותי בתוכנית סיכום שנת 2006 שלו
ולסגירת הערב הזה יעלו ויבואו צמד הרזידנטים של המועדון
NADAV AGAMI & ZOMBI
שרק באירועים מיוחדים רואים אותם מאחדים את כוחותיהם המוזיקליים אל אותה העמדה ונותנים בק 2 בק נדיר ששמור כאמור לאירועים מסוג זה
כניסה מגיל 23+
משיקדים ויבוא לפני 00:30 לא רק שיזכה לראות אותי יותר אלא אף יזכה לכניסה חלקה ללא כסף כמיטב מסורת המסיבות במקסים
אחרי השעה הנקובה המחיר יעמוד על 40/60 ש"ח
לרשימות
רובן (כי גם כשיש יום הולדת צריך לעבוד ;) ) 0523524181
מקווה לראות אותכם שם! |
|
|
| .A.Y. |
מניאקים כל בני ה23+ :(
לא מכיר את נדב וזומבי
אבל אייס ונטורה תותח
ואילן יש עוד מקום לשיפור:toothless
סתם צוחק גם אתה תותח ואני מת לשמוע פעם סט שלך במסיבה
מחר אני בן 17 ככה שנשארו לי כולה 6 שנים עד שאני יוכל להצטרף אליכם:D |
|
|
| m0sh |
השבוע אני באמת יגיע גם בשביל ראובן וגם בשביל אילן
אילן אולי תנגן איזה שיר בשבילי ? :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
השבוע אני באמת יגיע גם בשביל ראובן וגם בשביל אילן
אילן אולי תנגן איזה שיר בשבילי ? :D |
תרשום לי באס אמ אס כשאני יהיה על העמדה :stongue: :stongue:
סתם דבר אם זה קטע שיש לי אני בהחלט אשקול בחיוב לרצות עוד לקוח אחד :D |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה הרבה מזל טוב...
אני לא חושב שאני אבוא... לא כזה איש של פרוגרסיב... אבל תהנו לכם |
|
|
| m0sh |
אילן אתה יכול לרשום לי סט שלך כדוגמא
לדעת מה אתה מנגן...תאמת אין לי מושג מה הולך עם המוזיקה האלקטרונית לא הורדתי כבר יותר משנה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
כמעט שכחתי
היום היסטוריה קטנה עבורי כשהסט הזה שאפשר להוריד גם באתר שלי ישודר בשעה 23:00-00:00 בתחנה לא אחרת מאשר
DI
הסט ישודר כמובן בסטרים של הפרוגרסיב שם
וכל משאני יכול להגיד זה שזה לא הסט האחרון שיהיה שם מהידיים שלי ;)
http://www.di.fm/mp3/progressive.pls |
|
|
| m0sh |
כל הכבוד...איזה התקדמות עשית מאז שאני הפסקתי...אתה גורם לי להצטער... :D
אני עוד יחזור לתקלט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| כן התקדמתי לא רע אבל אני עדיין חושב שלא עשיתי כלום לפחות לא מספיק... |
|
|
| m0sh |
| יש לך עוד כל כך הרבה שנים להצליח...אל תדאג אני מאמין וגם אפילו אתמוך בך ;) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| be there or be meshushe :disbelief |
|
|
|
|