return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Glenn-holmes , Ace Ventura , Agami & Zombi B2b @ Maxim (18-01-2007)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes



אהלן חברים יקרים
אני גאה לבשר לכם שביום חמישי הקרוב ליין ה-
PROGRESSIVE THURSDAY'S
של מועדון המקסים יחגוג יום הולדת בקרנבל גדול לרובן האיש והיחצן שכבר כשנה וחצי עובד קשה כדי שהליין הזה ייראה כמו שהוא נראה

אני לא פחות גאה לבשר לכם שאני פותח את הערב על העמדה

אחרי יעלה ויבוא ACE VENTURA
שעבור אנשי הפרוגרסיב פסיי פה זה בוודאי לא שם חדש וגם לא עבור ג'ון דיגוויד שניגן קטע שלו בין השאר גם באיביזה ואף הכליל אותי בתוכנית סיכום שנת 2006 שלו

ולסגירת הערב הזה יעלו ויבואו צמד הרזידנטים של המועדון
NADAV AGAMI & ZOMBI
שרק באירועים מיוחדים רואים אותם מאחדים את כוחותיהם המוזיקליים אל אותה העמדה ונותנים בק 2 בק נדיר ששמור כאמור לאירועים מסוג זה

כניסה מגיל 23+
משיקדים ויבוא לפני 00:30 לא רק שיזכה לראות אותי יותר אלא אף יזכה לכניסה חלקה ללא כסף כמיטב מסורת המסיבות במקסים

אחרי השעה הנקובה המחיר יעמוד על 40/60 ש"ח

לרשימות

רובן (כי גם כשיש יום הולדת צריך לעבוד ;) ) 0523524181

מקווה לראות אותכם שם!
.A.Y.
מניאקים כל בני ה23+ :(

לא מכיר את נדב וזומבי
אבל אייס ונטורה תותח
ואילן יש עוד מקום לשיפור:toothless

סתם צוחק גם אתה תותח ואני מת לשמוע פעם סט שלך במסיבה
מחר אני בן 17 ככה שנשארו לי כולה 6 שנים עד שאני יוכל להצטרף אליכם:D
m0sh
השבוע אני באמת יגיע גם בשביל ראובן וגם בשביל אילן
אילן אולי תנגן איזה שיר בשבילי ? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
השבוע אני באמת יגיע גם בשביל ראובן וגם בשביל אילן
אילן אולי תנגן איזה שיר בשבילי ? :D


תרשום לי באס אמ אס כשאני יהיה על העמדה :stongue: :stongue:

סתם דבר אם זה קטע שיש לי אני בהחלט אשקול בחיוב לרצות עוד לקוח אחד :D
Hell_Copter
שיהיה הרבה מזל טוב...
אני לא חושב שאני אבוא... לא כזה איש של פרוגרסיב... אבל תהנו לכם
m0sh
אילן אתה יכול לרשום לי סט שלך כדוגמא
לדעת מה אתה מנגן...תאמת אין לי מושג מה הולך עם המוזיקה האלקטרונית לא הורדתי כבר יותר משנה...
Glenn-Holmes
i feel so lame to promote myself :nervous:

אבל

כנס ל-

http://www.myspace.com/djglennholmes

פתחתי בלוג בדף הראשי עם סט עדכני שלי כולל טראקליסט
אתה מוזמן להעיף מבט
Glenn-Holmes
כמעט שכחתי
היום היסטוריה קטנה עבורי כשהסט הזה שאפשר להוריד גם באתר שלי ישודר בשעה 23:00-00:00 בתחנה לא אחרת מאשר
DI
הסט ישודר כמובן בסטרים של הפרוגרסיב שם
וכל משאני יכול להגיד זה שזה לא הסט האחרון שיהיה שם מהידיים שלי ;)

http://www.di.fm/mp3/progressive.pls
m0sh
כל הכבוד...איזה התקדמות עשית מאז שאני הפסקתי...אתה גורם לי להצטער... :D
אני עוד יחזור לתקלט
Glenn-Holmes
כן התקדמתי לא רע אבל אני עדיין חושב שלא עשיתי כלום לפחות לא מספיק...

m0sh
יש לך עוד כל כך הרבה שנים להצליח...אל תדאג אני מאמין וגם אפילו אתמוך בך ;)
THE_BLUE_DRAGON
be there or be meshushe :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement