return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סקיצה חדשה למי שבא לשמוע ולהגיב;)
View this Thread in Original format
.A.Y.
http://www.o-zen.com/art/bands/22/music.php
"After Tomorrow (96kbps Skitza)"

אורך: 2:54 דקות
סגנון: אפליפט\הארד
התחלתי היום
מי שרוצה מוזמן להוריד ולהגיב:)
Vortex_SA
סאונדים טובים בסך הכל, פשוט הם נורא חרושים, אין גיוון, למרות שהפתעת אותי עם העלייה של הסנר ושהוא פתאום שינה לטריולות, נחמד מאוד, על הסאונד אני לא יכול ממש לתת לך דעה כי לילה והמוניטורים נחים בלילה, וגם בגלל איכות גרועה בקובץ עצמו, אבל יפה מאוד בסך הכל, לא הטעם שלי אבל יפה
YoraY
נו ראבי אני רוצה להוריד אבל אין שם שיר אחד שהאורך שלו
: 2:54 דקות
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
נו ראבי אני רוצה להוריד אבל אין שם שיר אחד שהאורך שלו
: 2:54 דקות


חחחחחח
באמת שכחתי לכתוב את השם
"After Tomorrow (96kbps Skitza)"
אבל לא נראה לך הגיוני שזה יהיה הראשון?:p

ותודה על התגובה וורטקס!
uzi
הרעיון מובן וטוב. זה הסגנון של "השעה הראשונה" בתוכנית של ארמין- חצי טראנס חצי פרוג עם מלודיה קטנה. יצא לך יפה, אבל זה לא כל כך סיגנון שלי למרות שהוא דיי קרוב. אני במקומך לא הייתי מהסס לשלוח דמואים לליבלים או לתקליטנים עם תוכניות... ממש אין לך מה להפסיד.
אני מת על הסאמפל של "נו שיט" בחייך, יש מצב שתשתף אותו מלא? :D
YoraY
מוריד עינעלדינזאב!
YoraY
טוב .. בא נראה...

עכשיו יש לי קצת ניסיון אחרי הרבה האזנה אני יכול להגיד לך די בביטחה מה תקליטנים לא ירצו לשמוע

00:47
בפסנתר שלך יש ריליס לא נעים כל כך לאוזן
תנסה לשחק שם עם הססטיין\דיקיי
אני חושב שאותה השהייה אולי צריכה לבוא ליידי ביטוי עם ריברב או דיליי
אבל כמו שזה נשמע עכשיו זה בטוח לא התשובה


01:05
הסינט לא נשמע נעים במיוחד.. בגלל העובי\עומק שלו הוא מאבד מהאיכות אין בו חלקלקיות, וזה מפריע רק כששומעים אותו לבד
אני יודע שבריזון אפשר לשחק עם זה זה נקרא
phase
לרוב כששמים על זה
lfo
זה משפר את מה שהערתי לך




זהו חוץ מזה נשמע לי קטע מפוצץ לגמרי מאד אנרגטי מאד מודרני (חח מונח שאני אוהב להשתמש בו לאחרונה)


קיצר כבוד דוד.. :)




אגב יש איזה פורום שכולו מתרכז ביצירה ובעברית..?
.A.Y.
תודה רבה על התגובות;)

עוזי חחח "נו שיט" לא גמור ואפילו לא ברבע הדרך לשם:D

יוראי יש את www.o-zen.com
ואת www.act.co.il
שני האתרים הכי רציניים בארץ ליצירה
YoraY
וועלי... האקט הזה נשמע לי משהו מופרע ביותר
YoraY
עמית הם לא יקבלו אותי רק בגלל שאין לי תיבת דואר נורמאלית ויש לי חינאמי?!


נו מה אני עושה עם זה עכשיו:|| אני חייב להיות בפורום הזה חייב!

.A.Y.
למה לא להירשם עם האימייל של הספק אינטרנט שלך?
הם לא שולחים ספאם או משהו..
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
למה לא להירשם עם האימייל של הספק אינטרנט שלך?
הם לא שולחים ספאם או משהו..


אוף אני אף פעם לא משתמש בזה :LLPOPIO(IO()

לאדע מה הכתובת בכלל :|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement