|
מ-ל-ח-מ-ה !!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תסתכלו על כל ההפגנות האלה שתומכות ביאסר עראפת וכל הבולשיט הזה
לא מתאים שם איזה מחבל מתאבד?? |
|
|
| NyKoN |
למה מחבל?
לא חבל על החיים?
תאמת אם היה אפשר אני הייתי הולך להתפוצץ שם בכיף!
החיים שלי שווים את המוות והצער של כל הזונות האלה...
צריך להכריז על מלחמה כוללת נגדם ואז להגיד שמי שיתנגד יקבל בראש!
אחשלי סיפר לי שבגיבוש טייס אמרו להם שהצבא של הארץ שלנו יותר חזק מאשר 10 מדינות שלמות מסביבנו..
והוא צודק..
אנחנו מזיינים את מי שאנחנו רוצים! ישראל יכולה להשתלט על אירופה תוך שבועיים שלא לדבר על כל המזרח התיכון |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אנחנו מזיינים את מי שאנחנו רוצים! ישראל יכולה להשתלט על אירופה תוך שבועיים שלא לדבר על כל המזרח התיכון |
בוא לא ניסחף, אוקיי אז ישראל יותר חזקה ממדינות ערב
אבל בעולם של ימינו זה לא מספיק
צריך את נט"ו וארה"ב לצידנו
רק ככה אפשר להיכנס בהם
ומאיפה הבאת את הקטע הזה של להשתלט על אירופה ?
ראית לאחרונה את צבא בריטניה ?
או איך שכחתי את של צרפת / גרמניה
אחרי מלחמת העולם השניה, תאמין לי הם למדו לקחים
אהה, כמובן, שכחתי את רוסיה
אני יודע שלא התכוונת לזה
פשוט שתחשוב |
|
|
| NyKoN |
לצרפת אין כלום
לגרמנים אין שום סיבה לפתח צבא
והאנגלים לא מדאיגים אותי
לא צריך את נאט"ו לצידנו כי הם לא יעשו כלום
צריך רק את ארה"ב |
|
|
| Hell_Copter |
מה הקטע נייקון?!
להשתלט על אירופה!? אנחנו מדינה כזאת קטנה מול כל המדינות החזקות שיש שם
למה נראה לך שנצליח... לא שאנחנו צריכים לנסות
צריך לזיין את הערבים נקודה |
|
|
| NyKoN |
אני לא אומר שצריך להשתלט עליהם!
אני אומר שאנחנו יכולים
ובאמת צריך לזיין את הערבים האלה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני לא אומר שצריך להשתלט עליהם!
אני אומר שאנחנו יכולים
ובאמת צריך לזיין את הערבים האלה.... |
אני יודע שלא אמרת שצריך להשתלט עליהם אבל גם אם נרצה אנחנו לא יכולים!!!!!
אנחנו ךא מספיק חזקים בשביל להתמודד עם 30 מדינות או יותר
אפילו לא נגד 10 או 5
אתה שוכח שאירופה מפותחת הרבה יותר מהערבים שיושבים לצידנו
אז תחשוב שניה לפני שאתה שולח על הסנד ריפליי |
|
|
| yahel222 |
טוב שמעו אתם צריכים לצאת מהסרט
מי פה שחושב שאם נלך למלחמה עם הפלשיתנאים אז זה אומר מלחמה עם כל מדינות ערב אז הוא בסרט עמוק......יש מדינות שסתם שמות עליהם זין כמו מצרים למשל שהעיפה אותם משם....
עכשיו חוץ מזה אי אפשר להשמיד את כולם כי אנחנו לא נאצים
צריך פשוט לחסל כמה מנהיגים כמו ערפאת וברגותי ועוד כמה מאות כאלה
הדג מסריח מהראש !
חסל את הראש.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב שמעו אתם צריכים לצאת מהסרט
מי פה שחושב שאם נלך למלחמה עם הפלשיתנאים אז זה אומר מלחמה עם כל מדינות ערב אז הוא בסרט עמוק......יש מדינות שסתם שמות עליהם זין כמו מצרים למשל שהעיפה אותם משם....
|
אני לא יודע אם קראת את אותו עיתון כמוני
אבל מצרים וירדן רוצות להעיף משם את שגרירי ישראל
ויש לזה סיבה |
|
|
| Gil Shwarts |
זה הולך לטמבל שהזכיר שישראל יכולה לנצח את מדינות אירופה:
דבר ראשון, תתעורר, כל צבא שם מונה בערך את מספר האנשים שחיים בישראל ואין שום מצב בכלל לחשוב על זה עכשיו או איי פעם!
מה שצריך לעשות בימים האלה הוא מה שעשינו במלחמת ששת הימים כי זה ברור לכולם שמצריים מתכננת מתקפה על ישראל ולמי שחושב מאיפה אני כל כך בטוח, הייתי בבסיס מודיעין האזנות למצרים וזה מה שהם הבינו!
בגלל זה מבצע צבאי כמו שעשינו במלחמת ששת הימים נראה כרגע כפיתרון הכי טוב לבעיה הזאת! וכל מה שחסר לנו הוא תמיכה של ארה"ב, צרפת ואנגליה! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה הולך לטמבל שהזכיר שישראל יכולה לנצח את מדינות אירופה:
דבר ראשון, תתעורר, כל צבא שם מונה בערך את מספר האנשים שחיים בישראל ואין שום מצב בכלל לחשוב על זה עכשיו או איי פעם!
מה שצריך לעשות בימים האלה הוא מה שעשינו במלחמת ששת הימים כי זה ברור לכולם שמצריים מתכננת מתקפה על ישראל ולמי שחושב מאיפה אני כל כך בטוח, הייתי בבסיס מודיעין האזנות למצרים וזה מה שהם הבינו!
בגלל זה מבצע צבאי כמו שעשינו במלחמת ששת הימים נראה כרגע כפיתרון הכי טוב לבעיה הזאת! וכל מה שחסר לנו הוא תמיכה של ארה"ב, צרפת ואנגליה! |
וזאת כפי שנאמר בסרט גבעת חלפון אינה עונה:
"באים המצרים...מה אתה עושה?
מזתומרת מה....מה שעשינו ב67...
ומה עשיתם ב67?
מה שעשינו ב56
ומה עשיתם ב56????
מה שעשינו ב48
ומהההה עשיתם ב48 ????????
30 שנה לך תזכור...."
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
וזאת כפי שנאמר בסרט גבעת חלפון אינה עונה:
"באים המצרים...מה אתה עושה?
מזתומרת מה....מה שעשינו ב67...
ומה עשיתם ב67?
מה שעשינו ב56
ומה עשיתם ב56????
מה שעשינו ב48
ומהההה עשיתם ב48 ????????
30 שנה לך תזכור...."
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפה.. זה היה במקום |
|
|
|
|