return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
R . N . A - bora bora ! ! !
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי - השבוע זה היה הפעם השישית שלי בחודשיים האחרונים שאני הולך לשם ...

מישהוא מפה פעם היה שם ?
פשוט אחלה מקום - פול כוסיות אין ארסים יש שתייה חינם
ואחלה אוכלוסייה (חברה מאזור השרון והמושבים שליד) ולפני שבועיים
עידן גוטמן היה שם - היה פצצות למרות שהוא קצת איכזב
אותי למה כל הסט היה הארד הארד טראנס
...

מישהוא מתכוון ללכת היום ?
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
HARD RULZ!!!

במסיבות


הארד שולט תמיד !
luckystrike
הארד זה סבבה - אבל תלוי איזה

יש הרבה סוגים של הארד ...

DUMONDE = פצצות


דרך אגב ביטלו את הדיסקוטק היום בגלל המצב
:(
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
הארד זה סבבה - אבל תלוי איזה

יש הרבה סוגים של הארד ...

DUMONDE = פצצות





SCot Project

Cosmic gate

Trance Generators
פצצות

יש עוד ועוד

beam vs. cyrus -NO! ITS TECHNO
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



SCot Project

Cosmic gate

Trance Generators
פצצות

יש עוד ועוד

beam vs. cyrus -NO! ITS TECHNO


מי אמר שלא ...

אני מת על הארד - אבל רוב ההארד שהוא שם באותו ערב היה גועל נפש
MoSH_MaN
מה עם קצת טכנו של beam vs. cyrus ?
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה עם קצת טכנו של beam vs. cyrus ?


הוא לא שם בגרוש

חוץ מזה שזה לא טכנו...
nimrod levi
Beam vs. cyrus
ממש אבל ממש לא טכנו
yahel222
אחי תן פרטים על המקום
איפה זה איך מגיעים
גילאים
מחיר בכניסה

ברסמי אני מחפש בנרות מקומות חדשים ללכת אליהם
כמו ניר אליהו וכאלה ....שיש שתיה חינם !! ;) ;)
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by yahel222
אחי תן פרטים על המקום
איפה זה איך מגיעים
גילאים
מחיר בכניסה

ברסמי אני מחפש בנרות מקומות חדשים ללכת אליהם
כמו ניר אליהו וכאלה ....שיש שתיה חינם !! ;) ;)

אחי ניר אליהו זה כמו החדר שלי לעומת המקום השווה הזה
ה-
BORA BORA
הוא ה-מקום !!!!
חובה לבקר שם
זה ממוקם בכפר וויתקין למי שיודע איפה זה
זה בדרך אחרי נתניה ( יותר לכיוון צפון ) וחובה פשוט חובה!!!
ואחי אני זוכר שאני ביקרתי שם אז תיקלט מישהו שאני לא זוכר עכשיו את השם שלו והוא לא שם הארד ופשוט אם יש לך מצב אז זה ממש לא משנה לך מה יש

eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אחי ניר אליהו זה כמו החדר שלי לעומת המקום השווה הזה
ה-
BORA BORA
הוא ה-מקום !!!!
חובה לבקר שם
זה ממוקם בכפר וויתקין למי שיודע איפה זה
זה בדרך אחרי נתניה ( יותר לכיוון צפון ) וחובה פשוט חובה!!!
ואחי אני זוכר שאני ביקרתי שם אז תיקלט מישהו שאני לא זוכר עכשיו את השם שלו והוא לא שם הארד ופשוט אם יש לך מצב אז זה ממש לא משנה לך מה יש


זה היה פארקאש או איך שלא מאייתים את השם שלו, הוא שם הכל מהכל והיה סופני!
מקום אחוש על רמה... אנחנו נפלנו על מסיבת רד בול חינם כל הערב, זה היה לפני איזה חודש ככה...
MoSH_MaN
LifeStyle

זה טכנו

ואולי אם אתם חושבים שטכנו זה רק סאן ואט ההומו הזה אז אתם מבינים בשכל

זה טכנו ךייפסטייל הרגיל ,אסיד זה גם חלק מטכנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement