|
R . N . A - bora bora ! ! !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אוקיי - השבוע זה היה הפעם השישית שלי בחודשיים האחרונים שאני הולך לשם ...
מישהוא מפה פעם היה שם ?
פשוט אחלה מקום - פול כוסיות אין ארסים יש שתייה חינם
ואחלה אוכלוסייה (חברה מאזור השרון והמושבים שליד) ולפני שבועיים
עידן גוטמן היה שם - היה פצצות למרות שהוא קצת איכזב
אותי למה כל הסט היה הארד הארד טראנס
...
מישהוא מתכוון ללכת היום ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
HARD RULZ!!!
במסיבות |
הארד שולט תמיד ! |
|
|
| luckystrike |
הארד זה סבבה - אבל תלוי איזה
יש הרבה סוגים של הארד ...
DUMONDE = פצצות
דרך אגב ביטלו את הדיסקוטק היום בגלל המצב
:( |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הארד זה סבבה - אבל תלוי איזה
יש הרבה סוגים של הארד ...
DUMONDE = פצצות
|
SCot Project
Cosmic gate
Trance Generators
פצצות
יש עוד ועוד
beam vs. cyrus -NO! ITS TECHNO |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
SCot Project
Cosmic gate
Trance Generators
פצצות
יש עוד ועוד
beam vs. cyrus -NO! ITS TECHNO |
מי אמר שלא ...
אני מת על הארד - אבל רוב ההארד שהוא שם באותו ערב היה גועל נפש |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה עם קצת טכנו של beam vs. cyrus ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה עם קצת טכנו של beam vs. cyrus ? |
הוא לא שם בגרוש
חוץ מזה שזה לא טכנו... |
|
|
| nimrod levi |
Beam vs. cyrus
ממש אבל ממש לא טכנו |
|
|
| yahel222 |
אחי תן פרטים על המקום
איפה זה איך מגיעים
גילאים
מחיר בכניסה
ברסמי אני מחפש בנרות מקומות חדשים ללכת אליהם
כמו ניר אליהו וכאלה ....שיש שתיה חינם !! ;) ;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by yahel222
אחי תן פרטים על המקום
איפה זה איך מגיעים
גילאים
מחיר בכניסה
ברסמי אני מחפש בנרות מקומות חדשים ללכת אליהם
כמו ניר אליהו וכאלה ....שיש שתיה חינם !! ;) ;) |
אחי ניר אליהו זה כמו החדר שלי לעומת המקום השווה הזה
ה-
BORA BORA
הוא ה-מקום !!!!
חובה לבקר שם
זה ממוקם בכפר וויתקין למי שיודע איפה זה
זה בדרך אחרי נתניה ( יותר לכיוון צפון ) וחובה פשוט חובה!!!
ואחי אני זוכר שאני ביקרתי שם אז תיקלט מישהו שאני לא זוכר עכשיו את השם שלו והוא לא שם הארד ופשוט אם יש לך מצב אז זה ממש לא משנה לך מה יש |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי ניר אליהו זה כמו החדר שלי לעומת המקום השווה הזה
ה-
BORA BORA
הוא ה-מקום !!!!
חובה לבקר שם
זה ממוקם בכפר וויתקין למי שיודע איפה זה
זה בדרך אחרי נתניה ( יותר לכיוון צפון ) וחובה פשוט חובה!!!
ואחי אני זוכר שאני ביקרתי שם אז תיקלט מישהו שאני לא זוכר עכשיו את השם שלו והוא לא שם הארד ופשוט אם יש לך מצב אז זה ממש לא משנה לך מה יש |
זה היה פארקאש או איך שלא מאייתים את השם שלו, הוא שם הכל מהכל והיה סופני!
מקום אחוש על רמה... אנחנו נפלנו על מסיבת רד בול חינם כל הערב, זה היה לפני איזה חודש ככה... |
|
|
| MoSH_MaN |
LifeStyle
זה טכנו
ואולי אם אתם חושבים שטכנו זה רק סאן ואט ההומו הזה אז אתם מבינים בשכל
זה טכנו ךייפסטייל הרגיל ,אסיד זה גם חלק מטכנו |
|
|
|
|