|
TA party? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Als het een beetje centraal ligt wil ik wel, erg graag zelfs :)....Assen gaat een beetje lastig worden. |
|
|
| Eye-Riz |
in Utrecht zijn er zat lokaties te vinden voor 100 man ofzo (groter zouden jullie niet moeten doen), die hooguit een paar honderd piek (geen Euro's) kosten.
Starlight is een discotheek en vraag dus sowieso hogere prijzen |
|
|
| Dr. Kuipers |
Opzich heel cool idee.
In Utrecht is lekker centraal (mocht dat mogelijk zijn)
En moet nie teveel kosten, maar ik ga dan waarschijnlijk wel.
Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub :p) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ja, wel leuk idee maar reeds al geprobeerd zonder enig succes. Maar misschien krijgen jullie t wel voor elkaar :rolleyes: |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
:p :p :p right...
|
organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren.
| quote: | | Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub ) |
die kunnen zelf stemmen:) |
|
|
| New Wave |
Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG :)
maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet? :D :D :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren. |
ik zeg niet dat het een probleem is (anders zouden wij het ook niet voor onze lol doen), maar het ligt eraan wat je wil. Een feestje kan opgebouwd worden in een paar uur. alleen gaat er wel wat meer werk aan vooraf. Hoe meer je wil, hoe meer werk het kost... |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over? |
Ja idd :)
Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...
Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen? :stongue: :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...
Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen? :stongue: :p |
LOL, en dan kom je ook haha :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG :)
maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet? :D :D :D |
Ow jAA? Vertel vertel:D:D:D |
|
|
|
|