return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
:::::timeslip LØrdag 20 Januar @ Sikamikanico:::::
View this Thread in Original format
plumbo
:::::TIMESLIP LØRDAG 20 JANUAR @ SIKAMIKANICO:::::
møllergata 2 | 22-03.30

djs:
balErik 01.00-03.30
Download balErik@Chervilo_Sofia_Bulgaria_25.11.2006

plumbo 22.00-01.00
Download plumbo_-_mix_2006-12-28


Lørdag 20 Januar er det klart for årets første Timeslip på sikamikanico. Du er invitert!
Djs for kvelden er plumbo fra klubbkonseptet Bang, som nylig ble nominert til årets konsept i nattguiden, og balErik some ble nominert til årets dj i samme internettmagasin.
http://www.nattguiden.no/beste/
God stemning, pumpende house og techno fra 22.00 – 03.30.

Send email til: [email protected] om du vil å gjestelista, da kommer du inn gratis før 24.00.

http://www.myspace.com/balErik
http://www.myspace.com/djplumbo

Lite videoklipp fra forrige gang:
http://www.dirtygrooves.com/Clips/CIMG0878.AVI

www.alternativ erouterecordings.com
www.feedback-bookings.com
www.fight4underground. com
www.funkyplumbo.com
www.balErik.com

X-Kitana
aha Sound Great! Hvor ligger det henne? :).
plumbo
Møllergata 2, rett bak Glasmagasinet!

Her blirre fæst ;)
X-Kitana
haha det er i Oslo?!!!!!
Aaaw.. bor i sandnes jeg :O:(

drid kjipt då!
plumbo
i Oslo altså ja .. du får sette deg på flyet :D
X-Kitana
quote:
Originally posted by plumbo
i Oslo altså ja .. du får sette deg på flyet :D


Haha, Spandere du fly biletten da? xD Neida. bare tuller.
Er det noe aldersgrenser der?.
Ariah
sika er det vel 20
X-Kitana
quote:
Originally posted by Ariah
sika er det vel 20



Aw :(
balErik
Kan høre det vi spilte da ihvertfall...

http://www.dirtygrooves.com/Mixes/b...lo20Jan2007.mp3

http://downloads.bangevents.net/dow..._20-01-2007.mp3
X-Kitana
Hvordan gikk det med Partyen nå da? :)

Masse folk?

balErik
Ble bra det, lite videoklipp: http://www.luanderaejn.com/timeslip.3GP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement