|
:::::timeslip LØrdag 20 Januar @ Sikamikanico:::::
|
View this Thread in Original format
| X-Kitana |
| aha Sound Great! Hvor ligger det henne? :). |
|
|
| plumbo |
Møllergata 2, rett bak Glasmagasinet!
Her blirre fæst ;) |
|
|
| X-Kitana |
haha det er i Oslo?!!!!!
Aaaw.. bor i sandnes jeg :O:(
drid kjipt då! |
|
|
| plumbo |
| i Oslo altså ja .. du får sette deg på flyet :D |
|
|
| X-Kitana |
| quote: | Originally posted by plumbo
i Oslo altså ja .. du får sette deg på flyet :D |
Haha, Spandere du fly biletten da? xD Neida. bare tuller.
Er det noe aldersgrenser der?. |
|
|
| X-Kitana |
| quote: | Originally posted by Ariah
sika er det vel 20 |
Aw :( |
|
|
| X-Kitana |
Hvordan gikk det med Partyen nå da? :)
Masse folk? |
|
|
|
|