return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Leon Bolier live @ Dancefoundation radioshow
View this Thread in Original format
Dancefoundation
Hi!

Afgelopen vrijdag is dj-producer Leon Bolier te gast geweest in de Dancefoundation radioshow. Hij heeft twee geweldige mixen van een uur neergezet, waarbij hij erg veel nieuw eigen werk en remixes heeft gedraaid. Vul de ID's maar in hieronder... ;)

Aan het eind van iedere set was een interview. In het tweede interview deed DJ Joop telefonisch mee. Samen vertelden ze over hun samenwerking, die heeft geresulteerd in de Trance Energy 2007 anthem: The Future!

Ze verklapten ook dat er waarschijnlijk een live optreden komt tijdens Trance Energy, waarbij The Future wordt gespeeld. We zijn benieuwd! :)

Tracklist Deel 1:

- H-man - 51 Poland Street
- Oxia - Domino
- Adam Beyer - Snuff & Noise A
- ID - ID
- Sander van Doorn - Grasshopper
- ID - ID
- Richard Durand - Inside my Brain
- Bolier & Coenraad - Mighty Ducks (Alternative Mix)
- Astatic - The Fake Sound of Silence

Tracklist Deel 2:

- Opus III - Fine Day (Leon Bolier Remix)
- ID - ID
- Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
- Interstate vs Sander van Doorn - Remember the Sun goes Down (First State Mash Up)
- ID - ID
- Cosmic Gate vs Bolier & Coenraad - Analog Ducks (First State Mash Up)
- Carlos - Silmarillia 2007 (Leon Bolier Remix)
- ID - ID
- DJ Joop & Leon Bolier - The Future (Original Mix)[/list]

De uitzending is online te beluisteren. Kijk op http://www.dancefoundation.nl/specials/leonbolier voor audio en foto's.

Volgende maand is Cor Fijneman te gast. Eerder traden al Progression, Galen Behr en Phynn live op in de studio. Kijk op de site onder Specials. ;)

Veel plezier ermee! :)

Lennart
Dancefoundation.nl
Siesta
en dan?
basd
Welke pisvinger haalt het in zijn hoofd om Silmarillia maar eens een 2007 poetsbeurt te geven?

En daar dan weer een remix van.. Moet wel een topplaat zijn zeg.
Chicane
Huppelkutjestrens.
Muppy
quote:
Originally posted by basd
Welke pisvinger haalt het in zijn hoofd om Silmarillia maar eens een 2007 poetsbeurt te geven?

En daar dan weer een remix van.. Moet wel een topplaat zijn zeg.


Leon Bolier samen met Piet Bervoets dacht ik...is trouwens geen ruk aan veranderd, maar dat kan aan mij liggen!:o
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Muppy
Leon Bolier samen met Piet Bervoets dacht ik...is trouwens geen ruk aan veranderd, maar dat kan aan mij liggen!:o


zit wel een lekkere beat achter.. ik vind de Leon Bolier remix geslaagd :)
LeonB
quote:
Originally posted by basd
Welke pisvinger haalt het in zijn hoofd om Silmarillia maar eens een 2007 poetsbeurt te geven?

En daar dan weer een remix van.. Moet wel een topplaat zijn zeg.

ik..in opdracht. En nee, ik had geen zin om er nee tegen te zeggen, ook al wist ik dat dit soort reacties zouden komen.

Chicane, huppelkutjes trens? Mag jij vinden, maar zeker in het eerste uur zit weinig trens zoals men trens tegenwoordig ziet hoor (H-man, of die Adam Beyer plaat bijvoorbeeld). Maargoed, smaken verschillen zullen we maar zeggen :)
LeonB
quote:
Originally posted by Muppy
Leon Bolier samen met Piet Bervoets dacht ik...is trouwens geen ruk aan veranderd, maar dat kan aan mij liggen!:o

piet bervoets heeft het origineel samen met carlo resoort gemaakt en hij belde me of ik m wilde remixen destijds.

De versie die je op 538 hoort is geloof ik de 4strings radio edit.
Muppy
quote:
Originally posted by LeonB
piet bervoets heeft het origineel samen met carlo resoort gemaakt en hij belde me of ik m wilde remixen destijds.

De versie die je op 538 hoort is geloof ik de 4strings radio edit.


dan neem ik mijn woorden over dat er niks veranderd is terug en ga ik nog maar eens goed zoeken naar jouw versie;)
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Dancefoundation
Hi!

Afgelopen vrijdag is dj-producer Leon Bolier te gast geweest in de Dancefoundation radioshow. Hij heeft twee geweldige mixen van een uur neergezet, waarbij hij erg veel nieuw eigen werk en remixes heeft gedraaid. Vul de ID's maar in hieronder... ;)

Aan het eind van iedere set was een interview. In het tweede interview deed DJ Joop telefonisch mee. Samen vertelden ze over hun samenwerking, die heeft geresulteerd in de Trance Energy 2007 anthem: The Future!

Ze verklapten ook dat er waarschijnlijk een live optreden komt tijdens Trance Energy, waarbij The Future wordt gespeeld. We zijn benieuwd! :)

Tracklist Deel 1:

- H-man - 51 Poland Street
- Oxia - Domino
- Adam Beyer - Snuff & Noise A
- ID - ID
- Sander van Doorn - Grasshopper
- ID - ID
- Richard Durand - Inside my Brain
- Bolier & Coenraad - Mighty Ducks (Alternative Mix)
- Astatic - The Fake Sound of Silence

Tracklist Deel 2:

- Opus III - Fine Day (Leon Bolier Remix)
- ID - ID
- Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
- Interstate vs Sander van Doorn - Remember the Sun goes Down (First State Mash Up)
- ID - ID
- Cosmic Gate vs Bolier & Coenraad - Analog Ducks (First State Mash Up)
- Carlos - Silmarillia 2007 (Leon Bolier Remix)
- ID - ID
- DJ Joop & Leon Bolier - The Future (Original Mix)[/list]

De uitzending is online te beluisteren. Kijk op http://www.dancefoundation.nl/specials/leonbolier voor audio en foto's.

Volgende maand is Cor Fijneman te gast. Eerder traden al Progression, Galen Behr en Phynn live op in de studio. Kijk op de site onder Specials. ;)

Veel plezier ermee! :)

Lennart
Dancefoundation.nl


hallo mag ik ook een keer bij jullie in de show komen ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement