return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

dD - jan mix-promo 2k7.
View this Thread in Original format
rull3
Tjenare alla TAare!

Här kommer lite av mitt senaste, för att komma bort lite från allt det mörka och tråkiga. En fullspeccad mix med progressive/dance House.
Kom gjärna med kommentarer och åsikter, med tanke på att det är min första "public mix" ;).

dD - jan mix-promo 2k7. (filen ligger på ca 154mb)

Tracklist

01 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Zookey (Lift Your Leg Up) (Afr - Yves Larock Feat Roland Richard)
02 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Random-mix track 7 - DJ Alive (*)
03 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - My Feeling - Junior Jack & 2DaBeat
04 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Do It 2 Nite (Olav Basoski rmx) - Rockefeller
05 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Party 4 Everybody - Topazz feat. William Wright
06 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Random-mix track 2 - DJ Alive (*)
07 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Tourment damour - Gregory Darsa feat. Salome de Bahia
08 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Come On Girl - Moebius Af (short-cut)
09 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Dance4life (Fonzerelli rmx) - Tiesto Feat. Maxi Jazz
10 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Digitalism - Zdarlight (short-cut)
11 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Love To Love You Baby (Junior Jack Radio Edit) - Viktor Lazlo
12 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Lets Get It On (Original Shar - Soundz Fresh)
13 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Hypnotising (Lautrec-rmx) - Kid Creme
14 dD promo 4 januar.2k7-upgrade - Makes Me Love You - Eclipse

*= Random mixes gjorda av Dj Alive, en bonus CD på Decadance House Anthems 3CD (2001).

mvh rulle.
SteveTranz4ever
Välkommen till Swe-TA

Ta gärna en sväng förbi Presentationer av: Svenska folket och presentera dig!

Sen kanske jag laddar hem din mix ;)
NbR
jag var på väg att hemta hem den men det verkar som att jag måste ta hem ett program för att kunna lägga ihop de två filerna för att kunna lyssna på den. Hur gör jag för att i linux köra denna windows helper? ;)

Om du packar en mp3-fil (marginell vinst) med rar så går det att dela upp rar-filen i så stora delar som du max får ha på det ställe som du lägger upp filerna på.

Annars så är ju bittorrent ett alldeles utmärkt sätt att distribuera filer på :)
http://www.getazureus.com
SteveTranz4ever
Och vill man bara promota sig själv som DJ finns alltid här på TA
http://www.tranceaddict.com/forums/...73&daysprune=45

;)
rull3
Skall göra, tack doods :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement