return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
:::::timeslip Fredag 9 Februar @ Sikamikanico,oslo:::::
View this Thread in Original format
balErik


Fredag 9 Februar har jeg Timeslip nummer 33 på sikamikanico, fått med meg 2 kompiser denne gangen. David Sense som har gitt ut massevis av gode låter siste tiden, og har en rekke utgivelser i månedene fremover. Han er kjent for sin skitne techhouse som går igjen i hans produksjoner og djset. Exaudio skal starte å spille fra 22.00, hans store forbilde er James Zabiela, så om du liker hans sound må du sjekke ut denne karen. Jeg avslutter kvelden men en lett blanding av house og techno...

Send email til: [email protected] om du vil å gjestelista, da kommer du inn gratis før 24.00

DOWNLOAD RECORDING FRA TIMESLIP 20 JANUAR:
http://www.dirtygrooves.com/Mixes/b...lo20Jan2007.mp3

David Sense Mixer
http://www.davidsense.com/?nav=view&kat=mixes

Exaudio mixer
http://www.exaudio.no/musikk.html

http://www.myspace.com/balErik
http://www.myspace.com/davidsense

www.alternativerouterecordings.com
www.feedback-bookings.com
www.fight4underground.com
www.davidsense.com
www.exaudio.no
www.balErik.com
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement