Fredag 9 Februar har jeg Timeslip nummer 33 på sikamikanico, fått med meg 2 kompiser denne gangen. David Sense som har gitt ut massevis av gode låter siste tiden, og har en rekke utgivelser i månedene fremover. Han er kjent for sin skitne techhouse som går igjen i hans produksjoner og djset. Exaudio skal starte å spille fra 22.00, hans store forbilde er James Zabiela, så om du liker hans sound må du sjekke ut denne karen. Jeg avslutter kvelden men en lett blanding av house og techno...
Send email til: [email protected] om du vil å gjestelista, da kommer du inn gratis før 24.00