return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Verhoogde bier -en wijnprijzen..........
View this Thread in Original format
Apoptosis
k lees net op teletekst dat ze de accijns op bier -en wijn vanaf 1 april met 20% willen verhogen!!:whip: :mad: :whip: :mad: :whip: f*cko's!! Ook in de horeca etc. zal dit het geval zijn :(:( (biertje op een party voortaan 2 muntjes of zow?!). Hiermee wil de regering consumptie van bier en wijn ontmoedigen. Daarentegen gaan ze de accijns op frisdrank juist verlagen. WAT DE FOOK HEBBE WE DAAR NOU AAN?!?!

GATVER!! :mad:
Eye-Riz
da's mooi, dan is het bier bij ons nog tenminste niet zo duur op koninginnenacht! :)
Henkie_henk
LoL ja.. dan grijp je eerder naar de fristi dan naar de bier.. goeie zaak

Maarrrr het leuke is.. dat er onderzoek was gedaan onder de groep mensen voor wie deze regeling bestemt is (jongeren zoals ons)

volgens mij zat het tegen de 90% die verw8e dat het niet zou helpen en dat was bij zon sbs-poll.. van dat nieuws van hun. Die kerel zei nog dat er ontzeggelijk veel mensen hadden gebeld (meer dan normaal) uiteraard heb ik ook eem van me laten horen.. Idioten.. En dit was nou zeker 3 a 4 maanden geleden op t nieuws.. en gewoon stug erdoorrosse.. Volgens mij was netelebos toen ook nog op tv.. die het wel zag zitten..

wel kewl dat je cola en water op feesten goedkoper word.. alcohol gaat immers toch nie saampjes met snoepjes..

he w8 ff.. ik drink helemaal geen bier..
Gurian
Willen ze onze enige pret op de wereld ook al bijna onmogelijk maken.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Gurian

LOL!

ik bent met je eens dat er weinig pret op de wereld is, maar dat beetje pret dat ik soms heb komt toch echt niet door bier drinken ofzo!!~(nee, ook niet door pillen slikken) :)
Donna
Plant s een wiet-boompie,gratis plezier *hehe*
-=WVG=-
Potverdeurie...moeten we nog meer, nog sneller, nog langer indrinken...vervelend...
Muppet
quote:
Originally posted by Donna
Plant s een wiet-boompie,gratis plezier *hehe*

LOL!!!!!!

Als het alleen maar op bier is ga je toch gewoon sterke drank drinken..wordt toch even duur??

Greetz muppet
LightForce
Hmm dat is dan wel klote, ok al drink ik ontzettend weinig. Ben niet zo'n zuipschuit. Maar een drankje op zijn tijd gaat er best in. En tja als dat duurder wordt is het niet funny meer. Dan maar aan de cola!.

quote:
Originally posted by Gurian

Hmm sex is ook pret en daar ligt geen accijns op :p
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Potverdeurie...moeten we nog meer, nog sneller, nog langer indrinken...vervelend...

dan word het bier in Den Bosch dus ipv €1,60 dus € 2....... :(:( stelletje afzetters, 4,40 voor een pilsje, en de rpijs van de frisdrank blijft gewoon hetzelfde hoor, gaan de prijzen echt niet omlaag doen. Dit is gewoon weer zo'n zielig maniertje om meer inkomen te krijgen voor de staat

voortaan tot 1 uur indrinken, ff naar de kroeg, pak je 1 pilsje ga je weer naar huis, neemt een paar struiken mee onderweg n je hebt weer plezier gehad

Apoptosis
quote:
Originally posted by Blik

dan word het bier in Den Bosch dus ipv €1,60 dus € 2....... :(:( stelletje afzetters, 4,40 voor een pilsje, en de rpijs van de frisdrank blijft gewoon hetzelfde hoor, gaan de prijzen echt niet omhoog doen. Dit is gewoon weer zo'n zielig maniertje om meer inkomen te krijgen voor de staat

voortaan tot 1 uur indrinken, ff naar de kroeg, pak je 1 pilsje ga je weer naar huis, neemt een paar struiken mee onderweg n je hebt weer plezier gehad

tis dus een 20% verhoogde ACCIJNS en niet 20% verhoogde algehele prijs! Good news!! k hoorde vanochtend dat die Accijns eigenlyk helemaal niet zo hoog is, dus die prijsstijging zal wel meevallen :D :cool:.
Alleen ben bang dat ze in de horeca etc. wel weer zullen overdrijven en er tóch een dikke prijs bovenop gaan gooien... Nou maar afw8en wot r gaat gebeuren. Keep your fingers crossed :p
Optimus
allemaal aan de pillen jongens:D

ik zei toch dat alcohol nix was:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement