|
Johnny Cay 24/01 רביעי
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
מיום רביעי הקרוב יתחיל ליין האוס ואלקטרו בדאנס באר
"ג'וני קיי"
השבוע הכניהס למוזמנים בלבד אז בבקשה ליצור קשר מי שמגיע.
הליין הוא ליין הדגל של המקום, אני ובעלי המקום החלטנו לעשות ליין עם כניסה חינם ועם דיג'ייז אורחים מהארץ (בינתיים) לגילאי 22 ומעלה
בינתיים לא הוחלט על רזידנט, כך שהדיג'ייז שיפתחו גם יוחלפו מדיי פעם עד שנמצא את המתאים.
השבוע מתארח, דיג'יי ג'וסף סטאר
אשר היה הרזידנט של ימי שני בדנזל שרק חלקכם הגיע לשם
כמו בדנזל, דיג'ייז אחרים יתארחו בליין כגון: רואי טוכנר, שלומי זידן, אסי קוזאק ועוד.
שוב הכניסה ל22+
מי שיש לו 21 גם יכול להגיע מהפורום
והכי חשוב, הכניסה חינם
אז רביעי הקרוב
"ג'וני קיי"
ריב"ל 32 ת"א.
נתראה שם. :)
0544692610 אלי
נ.ב - חשוב להזכיר שזה לא אירוע של אילטה
למרות שמדיי פעם נפגיז בקלאב טראנס בהמשך הליין
שבוע טוב! |
|
|
| sh33p |
ואיי זה אחד המקומות
ומי יש לו 20 והוא מהפורום
מה הסיכוי שלו? |
|
|
| mitre |
נשמע מעניין ביותר! אחלה יוזמה!
:rolleyes: מה באמת עם 20? אני עוד 20 יום בן 21
השבוע כבר לא נראה לי, אבל בטח שבוע הבא רוב הסיכויים שאבקר שם עם חברים.
:p נ.ב. אילן מתי אתה מתקלט שם? |
|
|
| Black Dragon |
| בעיקרון בני 20 לא אבל בודדים אני מאמין שאפשר להכניס רק לידע אותי מראש |
|
|
| mitre |
מה ומי מתוכנן להיות ברביעי הזה?
:) אני עם חברים היינו רוצים לבדוק את הליין |
|
|
|
|