|
Eye-riz heeft Nemo gevonden!
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Even een felicitatie draadje voor Iris en Luc want Nemo is geboren!
Congratz en veel geluk!! |
|
|
| basd |
 |
|
|
| Little Theseus |
4375 gram groot tering wat een bink moet dat zijn!
Gefeliciteerd Iris! |
|
|
| SnuggLe |
Vet! Gefeliciteerd Moeder en Vader!
Veel geluk en vooral gezondheid voor de kleine Nemo gewenst!
Dat het maar een blije baby moge worden, zoals hieronder :D
 |
|
|
| AirPole |
| Ah, te gek. Gefeliciteerd. Iets wat je helemaal zelf hebt gemaakt! :p |
|
|
| franzelare |
| van harte gefeliciteerd! |
|
|
| Creamfields23 |
Van harte gefeliciteerd met de kleine.
Zeer leuke naam ook voor zo'n rakkertje. :toocool: |
|
|
| dj_spare |
| gefeliciteerd :D |
|
|
| Remy D |
| Gaaf :tongue2, heel veel geluk en plezier toegewenst met het kleine gastie maar dat zal wel lukken. |
|
|
| Smirnoff |
Van harte met de geboorte van jullie zoon !!
:D |
|
|
| M_Peror |
| Proficiat! En wat een leuke naam! |
|
|
|
|