|
[Psy Trance] Gil Shwartz - Spice
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
וואי נשמע שווה!!
מוריד מהר:cool: |
|
|
| Flotser |
שמעתי את זה גיל,
וזה אחושרמוטה מקצועי!!!!!
"מחיאות קפיים"!!!:p
וה
vocals
הם היו בשני שירים אם אני זוכר נכון... גם באחד של
astral projection...
ועוד איזה שיר שממש אהבתי שהיה על האוסף
Mister DJ 5.... |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה אחי וחבל שרק אתה שמעת את זה ולא אחרים כי זה ממש טראק טוב וחבל...
אהבת ת'מלודיות בסיום? :)
ובקשר לווקל אין לי מושג מאיפה זה :) |
|
|
| Agent-Fire |
זה לא טראק יש?
או שאני טועה? |
|
|
| Gil Shwarts |
היה לי ת'בסיס שלו המון זמן והמשכתי אותו לא מזמן
עשיתי כמה שיפורים וכו' |
|
|
| MaGeFa |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
סחטיש אחי
עלה והצלח ;) |
|
|
| cluBBer |
| תגובתי תבא אחרי שיוריד אותו |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היה לי ת'בסיס שלו המון זמן והמשכתי אותו לא מזמן
עשיתי כמה שיפורים וכו' |
זהו שאני זוכר ששמעתי את השם הזה פעם, כנראה שגם שמעתי את מה שהיה לך אז.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תודה אחי וחבל שרק אתה שמעת את זה ולא אחרים כי זה ממש טראק טוב וחבל...
אהבת ת'מלודיות בסיום? :)
ובקשר לווקל אין לי מושג מאיפה זה :) |
כן, זה יפה איך ששמרת ככה על האנרגיה לאורך כל הטראק וגם עם המלודיות בסוף... הם היו גם באמצע הטראק אבל בסוף כאילו יש להם יותר דגש... |
|
|
| yahel222 |
גיל מוריד עכשיו תגובות יותר מאוחר
שיסיים להוריד |
|
|
| cluBBer |
שמעתי אותו
לא אהבתי כי כנראה זה לא הסטייל שלי
לא מתלהב מפסיכדלי |
|
|
|
|