|
Wha is the new hymn of sensation white Belgium 2007? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
ge moet ni alles geloven wat die zegt he,
maar dat heb ik toch wel niet gezegd hoor |
DJ Coone - Love dan? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
DJ Coone - Love dan? |
Nee, de nieuwe Felix Project |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
Nee, de nieuwe Felix Project |
Milk Inc - I'm No Angel vind ik dan toch beter bij het concept van Sensation passen hoor.. :clown:
Maar nu ff serieus, is er eigenlijk al iets bekend over wie het anthem maakt? |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by FredNova
Nee, de nieuwe Felix Project |
lol :clown: :whip: |
|
|
| Config |
lol, da cliptje , weer lekker marginaal in mekaar gestoken met animatie voor 10-jarigen :p
uit welke track is da melodietje geript btw? |
|
|
| MikeVee |
| te lui om dat filmke te bekijken... maar gert verheyen komt er toch in voor hoop ik? :gsmile: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
te lui om dat filmke te bekijken... maar gert verheyen komt er toch in voor hoop ik? :gsmile: |
3 keer zelfs :wtf: |
|
|
| mrcanon |
Da komt idd van oude plaat. Concept van een jumpplaat:
oude melodie + handgeklap + softe jumpbass + belachelijke stemmekes
Weet er iemand wat het origineel is?
Een jumpende koe, auto en Eifeltoren, komaan ... :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
ik dacht nochthans dat het deze ging worden:
highstreet allstars |
de clip is al even belachelijk als het nummer zelf
pure rommel :rolleyes: |
|
|
| Config |
| Met Belgisch kwaliteitslabel :rolleyes: |
|
|
| TripleB |
ik heb vernome dat het anthem van Black al wel bekend is:
DJ Ghost - My Sensation Is Black
ben wel razend benieuwd naar het anthem van White dit jaar.. de voorbije 2 Belgische anthems ware echt wel ijzersterke nummers!! |
|
|
|
|