return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
My Josephine???
View this Thread in Original format
Tha Force
Donderdag draaide Armin als 2de plaat My Josphine, weet iemand hier al iets meer over die plaat? Want dat is zoowwwn lkkr nummer!!
En gistermiddag hoorde ik ook zown plaat waarvan ik de naam nie weet kan iemand mij daar da naam van geve, de vocalen zongen iets met open my mind of zow..
Alvast bedankt!
Optimus
My Josephine?

das toch dat liedje wat ze bij Titanic in de film zingen?:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Tha Force

En gistermiddag hoorde ik ook zown plaat waarvan ik de naam nie weet kan iemand mij daar da naam van geve, de vocalen zongen iets met open my mind of zow..
Alvast bedankt!


Misschien is het Nalin & Kane - Open your eyes
Tha Force
neej tis nie Nalin & Kane.
In de track die ik gehoord hep was egt zown heel lkkr (btje uplifting) stukje met strings en zow, heel lkkr
Yarnie
ja hij draaide die vanaf cdr donderdag.....had die van si paul( weet niet pcies hoe je t schrijft)...gast zit ook 8er last witness, is idd lekker nummertje :D

greetz,

yarnie
Partyhardy!
ja, ik vond het ook een lekker nummer, het origineel kennen we natuurlijk van "Chris Rea - Josephine" maar ik vond dat de zang iets te veel op de achtergrond was wat zelfs bijna storend werkte dus ik hoop dat ze wanneer het op vinyl komt de zang wat meer naar voren halen, dan is het echt een master tune! :)
Biohazard
weet iemand wat dat eerste nummer was, dat nummer dat ie van de kutheadz kreeg
Jukx
quote:
Originally posted by Partyhardy! het origineel kennen we natuurlijk van "Chris Rea - Josephine"


jooooosephine, i'll send you all my love blablabla
echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? :(
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jukx


jooooosephine, i'll send you all my love blablabla
echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? :(
]

lol, dat weet je nu zo onderhand toch wel. Elk nummer wordt verkracht door 1 of andere "producer" die weer geld nodig heeft. Lekker makkelijk toch :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Biohazard
weet iemand wat dat eerste nummer was, dat nummer dat ie van de kutheadz kreeg


dat nummer heet "Love Slave" en komt uit op Digidance.


quote:
Originally posted by Jukx

jooooosephine, i'll send you all my love blablabla
echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? :(


ja, ben ik eigenlijk helemaal met je eens, maar toch zijn er (tussen al die klote-nummers die "ge-reworked" worden) eens in de zoveel tijd nummers die "ge-reworked" worden, écht de moeite waard. Ik weet zeker dat je er ook een kent waarbij de nieuwe versie beter is dan de oude, en dan bedoel ik dus niet nummers als wonderful days 2001 remix etc.

Jukx
quote:
Originally posted by Partyhardy!

ja, ben ik eigenlijk helemaal met je eens, maar toch zijn er (tussen al die klote-nummers die "ge-reworked" worden) eens in de zoveel tijd nummers die "ge-reworked" worden, écht de moeite waard. Ik weet zeker dat je er ook een kent waarbij de nieuwe versie beter is dan de oude, en dan bedoel ik dus niet nummers als wonderful days 2001 remix etc.


Parla & Pardoux - Liberté 2002 :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement