return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
29 april: NEXUS party, Utrecht (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
wat een useless gepost weer ghehehe:p:D:D

idd :D

Ik ga koffie halen :p
Eye-Riz
stelletje gladiolen! :p
Dago "B" Duck
Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien?:conf:
New Wave
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Hee Groenteman, wat is dat nou? Kom je komende maandagnacht geen lange vloei bij me schooien?:conf:

mwhaha :D :D
Neu gheghe, ik ben gestopt met smoken trouwens :eek: , tja, :(
Dus volgende keer kom ik weer wat anders bij je schooieren, maar wat dat is dat krijg je dan wel te horen :p
Dago "B" Duck
Ja, dat had ik reeds begrepen ja. Maar goed, het gaat ook niet om de groenten of het fruit 8-). Het gaat erom dat je komt!!! Maar goed......jij als Nexusgroupie, samen met Alpha, zijn eigenlijk de enige twee die met wat voor smoes dan ook wel 1 keer mogen laten schieten. Eerlijk is eerlijk. ( En ik weet eigenlijk zeker dat je de volgende keer komt, dus dan is het goed).

Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!:D
New Wave
quote:

Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!
:D

Jij krijgt de volgende keer een kusje van mij :p
Ik heb nog altijd jouw fotro op mijn nachtkasje staan hoor, ik ben ej niet vergeten :D
-TAIS-
quote:
Originally posted by Optimus
?? = TAIS;)

Ja da was ik. Ik wist dat die pic gemaakt was, maar was em nog steeds niet tegen gekomen :)

Helaas kan ik niet komen deze Nexus, ivm Qontact (tja...). Volgende keer dan maar weer. Ik kom sowieso kijken als je op Sixpack komt draaien hoor Eye :) (voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V)
Jukx
quote:
Originally posted by -TAIS-

Ik kom sowieso kijken als je op Sixpack komt draaien hoor Eye :) (voor degenen die het nog niet weten, Eye draait daar samen met San & Marco V)

nee, dat wist ik nog niet!! nou dat je ons wel even mogen laten weten vind ik hoor Eye-Riz, nadat we allemaal zo trouw voor je hebben gestemd!
lekker ben jij zeg!

;):p
Eye-Riz
ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum...
sorry...:clown:
Dago "B" Duck
quote:
Jij krijgt de volgende keer een kusje van mij
Ik heb nog altijd jouw fotro op mijn nachtkasje staan hoor, ik ben ej niet vergeten

Das ook toevallig. Ik geef jou foto elke avond een zoentje!;)

Wat is nou precies het smoesje eigenlijk? En komt Alpha nog wel?

Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ja, nouja, ik wist niet hoe ik dat moest doen... ik wilde er in ieder geval geen thread over maken (dat staat zo stom) en nouja, eigenlijk durfde ik niet zo goed. Ik heb het Tais op irc gezegd, dat is minder zo van 'kijk mij' omdat je daar 'persoonlijk' iets zegt, je weet tegen wie je het zegt, en het is niet zo publiekelijk als een forum...
sorry...:clown:

okeeeeeeee

niet zo serieus alles opvatten hoor! ;)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Jukx

okeeeeeeee

niet zo serieus alles opvatten hoor! ;)

laat me toch, ik zit gewoon in de stress voor morgen :D
Ik moet morgen denk ik eerst naar de dokter, even die knoop in mijn buik laten verwijderen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement