return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Levenswijsheden/Quotes
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Iedereen heeft vast wel een favoriete quote/gezegde/wijsheid. POst ze hier!

Hier alvast een paar om in te komen:

Vrouwen kijken allleen maar naar mannen om te zien of die hen wel bekijken. (is een doordenkertje)

Er zijn 2 redenen waarom een man naar een cafe gaat: of hij heeft geen vrouw of hij heeft er wel een.

Sla nooit eem man met een bril. Sla hem met je vuist, dat komt harder aan.

UIt een recent onderzoek is gebleken: treinen rijden niet op tijd maar op rails.

Je moet geen vraagteken zetten waar God een punt heeft gezet.

God is een humorist. Als je daaraan twijfelt kijk dan eens in de spiegel.
Tha Force
May Tha Force Be With Ya and never forget that We're Created to forfill OUR MISSION and Trance is our Mission!!

Live everyday like it's your last, so... Get up and Party
DjRV
***1***;

Een nauw kutje is niet wijd,maar ook fijn op zijn tijd

***2***;

2 x 12 = ook 24

***3***;

trance is the natural drug and will heal us all




lekker corny allemaal weer :D
DJ Bazz
mijn motto: wie dom is, moet stoer zijn!
Optimus
er zijn meer vrouwen dan kerken

neuken kan je altijd wel

werd gezegd tegen een gast toen het uit was met zn vriendin:D:D:D
Apoptosis
* I have a message from Don Corleone. Luca Brasi will be sleeping with the fish. :D (zie sig, hij klopt alleen niet helemaal)

* Warning, enemy unit approaching... from the South! (rara, waar komt deze vandaan?)

ltr :)
Henkie_henk
ZOooOooOoooo in welke tent zal ik vanavond weereens niemand gaan scoren?

Rekt het niet dan scheurt het wel..
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Apoptosis
* Warning, enemy unit approaching... from the South! (rara, waar komt deze vandaan?)



dune 2 toch?
Apoptosis
quote:
Originally posted by DJ Bazz


dune 2 toch?


Helemaal juist! (Vet spel toch? :D, zeker dat muziek en de commentaar is phat!!)
Partyhardy!
ik heb wel een paar mooie,serieuze,"empowering" quotes :) =>

Het moeilijkste in vriendschap is niet
onze gebreken te laten zien,
maar een vriend de zijne te laten tonen.
-Naar La Rochefoucauld-

Als vrijheid ook maar iets betekent,
is het wel het recht om andere mensen te zeggen
wat ze niet willen horen.
-George Orwell-

Als je het te druk hebt
om je successen te vieren,
heb je geen succes.
-Eline J. Couprie-

Kies het werk waarvan je houd
en je hoeft geen dag in je leven te werken
-Naar Confucius-

If everybody is thinking alike,
then somebody isn't thinking.
-George Patton-

Kamaya
Hier nog wat levenswijsheden:

-Idealisten willen het hart van een vrouw veroveren, realisten mikken wat lager.

-Sommige mensen sterven een natuurlijke dood, andere worden leraar.

-Vrouwen zijn als domeinnamen, de goede zijn allemaal bezet.

-Stoppen met roken is net als de eerste week in het nudistenkamp. Je weet niet waar je met je handen moet blijven.

-Wees niet bang voor meningsverschillen, zonder wrijving geen glans.


Mazzel!
Cosmic Guy
quote:
Vrouwen zijn als domeinnamen, de goede zijn allemaal bezet


LOL:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement