return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אווףףף פסח! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor
הדבר היחיד שאני שם על המצה זה שוקולד...


דווקא הסתדרת מצוין אתמול עם הגבינת זייתים שלי
oren_naor
א.זה לא היה מצה רגילה...
ב. מי אמר לך שנהנתי מזה???
פשוט לא היה משהו אחר לאכול,
והייתי לחוץ מהמשחק!!!

זיינתי בך
DjChook
אם לא היית נהנה לא היית טוחן כמו אנ'לא יודע מה

קיצר,

"אז ת'גבר"
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
אם לא היית נהנה לא היית טוחן כמו אנ'לא יודע מה

קיצר,

"אז ת'גבר"


מי טחן?
כולה מצה 1...
גם בקושי
וראסמי אני גברררר
MoSH_MaN
רועי ניסת כבר?
Hell_Copter
מה ניסיתי?
מזולה ופסטרמה??
לא נוגע במזולה... זה לא טעים לי
אני אכלתי עם חומוס ופסטרמה כמו שאני אוכל פיתות בדרך כלל
היה בסדר אבל נראה לי שוקולד לוקח את זה... תלוי כמה רעבים
Hell_Copter
לכל אלה שלא כפרו אז הנה נגמר ה"סבל" שלכם
אתם יכולים לאכול חמץ... החג נגמר
אפשר לחשוב כמה קשה זה היה... עשיתם מזה צום נכון נמרוד??
oren_naor
סוף סוף יצא החג...
אני יוצא לאכול או בשמש או בעובד..
מי שמכיר
סוף סוף.....
DjChook
שמש שולטטטט
MoSH_MaN
אהה פיצה דומינו מספר אחת....:)

yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אהה פיצה דומינו מספר אחת....:)


רסמי....למי שלא יודע (וזה נראה לי כולם) אז אני עובד בתור שליח בפיצה דומינו
למפגרים - לא דומינוס פיצה !!! פיצה דומינו
זה שונההה


קיצר כמה עבודה היתה היום יא אלללה
אפשר לחשוב אנשים לא אכלו חמץ 40 שנה....
Scorchio
אייי כמה טוב להחזיק פיסת חמץ ביד ושניים בפה לאחר שבוע ארוך ומייגע ללא חמץ
ועכשיו אני הולך לטחון פיצות בעבודה שלי בפיצה האט
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement