|
אווףףף פסח! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
הדבר היחיד שאני שם על המצה זה שוקולד... |
דווקא הסתדרת מצוין אתמול עם הגבינת זייתים שלי |
|
|
| oren_naor |
א.זה לא היה מצה רגילה...
ב. מי אמר לך שנהנתי מזה???
פשוט לא היה משהו אחר לאכול,
והייתי לחוץ מהמשחק!!!
זיינתי בך |
|
|
| DjChook |
אם לא היית נהנה לא היית טוחן כמו אנ'לא יודע מה
קיצר,
"אז ת'גבר" |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם לא היית נהנה לא היית טוחן כמו אנ'לא יודע מה
קיצר,
"אז ת'גבר" |
מי טחן?
כולה מצה 1...
גם בקושי
וראסמי אני גברררר |
|
|
| Hell_Copter |
מה ניסיתי?
מזולה ופסטרמה??
לא נוגע במזולה... זה לא טעים לי
אני אכלתי עם חומוס ופסטרמה כמו שאני אוכל פיתות בדרך כלל
היה בסדר אבל נראה לי שוקולד לוקח את זה... תלוי כמה רעבים |
|
|
| Hell_Copter |
לכל אלה שלא כפרו אז הנה נגמר ה"סבל" שלכם
אתם יכולים לאכול חמץ... החג נגמר
אפשר לחשוב כמה קשה זה היה... עשיתם מזה צום נכון נמרוד?? |
|
|
| oren_naor |
סוף סוף יצא החג...
אני יוצא לאכול או בשמש או בעובד..
מי שמכיר
סוף סוף..... |
|
|
| MoSH_MaN |
| אהה פיצה דומינו מספר אחת....:) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אהה פיצה דומינו מספר אחת....:) |
רסמי....למי שלא יודע (וזה נראה לי כולם) אז אני עובד בתור שליח בפיצה דומינו
למפגרים - לא דומינוס פיצה !!! פיצה דומינו
זה שונההה
קיצר כמה עבודה היתה היום יא אלללה
אפשר לחשוב אנשים לא אכלו חמץ 40 שנה.... |
|
|
| Scorchio |
אייי כמה טוב להחזיק פיסת חמץ ביד ושניים בפה לאחר שבוע ארוך ומייגע ללא חמץ
ועכשיו אני הולך לטחון פיצות בעבודה שלי בפיצה האט
:) |
|
|
|
|