|
Wat zijn de voor- en nadelen van een Apple pc?
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Ik ga mij binnenkort een nieuwe pc kopen en ik zou graag eens weten wat de voor- en nadelen zijn van Apple. En wat is het verschil met Windows? |
|
|
| Xilver |
| Mja ik ga kort en bondig zijn: Als je dat niet zelf weet, heb je waarschijnlijk geen Apple nodig, en zou ik bij PC blijven :) |
|
|
| FUSyke |
| Enkele zaken weet ik wel maar ik zou er graag wat meer over weten. Ik mag mij toch informeren é. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Enkele zaken weet ik wel maar ik zou er graag wat meer over weten. Ik mag mij toch informeren é. |
Dat zeg ik niet, maar mensen die een Apple kopen, doen dit met een specifieke doelstelling zoals bvb producen of video-editing. Nu met de nieuwe Intel-macs is het mogelijk om Windows native te draaien, zonder te moeten klooien met Virtual PC ofzo. Maar als je een Mac koopt om Windows te kunnen draaien, ben je goedkoper af met een PC. Als je al jaren gewoon bent van met PC te werken, en je hebt geen specifieke reden om een Apple te kopen, bespaar uzelf kosten en moeite, en blijf bij Windows. |
|
|
| Bertn |
| bwa, tis nu ook ni da osX ni rap kan aangeleerd worden he:) |
|
|
| Push2005 |
Is dat waar dat Windows Vista zo ambetant doet met het afspelen van muziek en met de overdracht van je oude files ? Ik heb daar al geruchten over gelezen maar kheb nog nooit concrete gevallen gehoord.
Als het echt zo'n rottig ding is dan kunde miss ook beter een mac kopen. Ofwel installeer je gewoon Linux op je pc :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is dat waar dat Windows Vista zo ambetant doet met het afspelen van muziek en met de overdracht van je oude files ? Ik heb daar al geruchten over gelezen maar kheb nog nooit concrete gevallen gehoord.
Als het echt zo'n rottig ding is dan kunde miss ook beter een mac kopen. Ofwel installeer je gewoon Linux op je pc :) |
Damn, Linux, ik vind da zo hatelijk eh, geef mij maar gewoon Windows. En een Apple, ben er ook nie aan. |
|
|
| Roeler |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Damn, Linux, ik vind da zo hatelijk eh, geef mij maar gewoon Windows. En een Apple, ben er ook nie aan. |
En waarom dan wel ? |
|
|
| Bertn |
| die apples zijn nochtans vette dingetjes! ik heb eens een paar dagen met os X gewerkt en dat is een geweldig tysteem |
|
|
| mellow_head |
 |
|
|
| Eagle` |
| Een voordeel aan mac is ook de beperktheid aan virussen (momenteel dan toch) :) |
|
|
| E-motion_error |
Mac loopt gewoon jaren vooruit op Windows, Vista is dan ook, uiterlijk, zo goed als een kopie vanhet besturingssysteem van Mac. Spijtig genoeg komt de werking ervan nog niet in de buurt van de het oude MAC besturingssyteem...oud jawel want later dit jaar komt mac ook met een nieuwe versie die Windows meteen weer enkele jaren achteruit zal slaan.
:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=sTeP_eh8XAA |
|
|
|
|