|
Meest verrachte feest ooit...
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Ik had dit dus ook al in een andere thread gepost, maar hier dus nogmaals.. Nou dus de vraag.. Wat is jou meest verrachte feest ooit? Hier komt mijn story :rolleyes: :
| quote: |
Ik heb echt nog nooit zo'n aanfluiting meegemaakt als gisteren op evolution in starlight.. De halve zaal was maar vol (de grootste dan) de andere 2 zalen waren haast helemaal leeg.. Ik snap dat publiek daar echt niet hoor, op 1 avond gielen & armin (die overigens nog best lekker draaiden) en dan gewoon hooguit 400 man daarzo! Zeer vaag.. Zo stond promiss te draaien voor 4 man (waaronder ik en een maat van me ) Echt niet te geloven zeg.. Is t altijd zo rustig daarzo, of houden ze alleen van boerenstampmuziek? ltr |
uiteraard zijn er wel meer verneukte feestjes waar ik ben geweest, maar daar kom ik nog wel op.. :toothless: |
|
|
| Dj Lex |
Hehe dit weet jij ook wel Jappio elke avond in Yland het plaatselijke kutdiscootje is een verragde avond. Heb er dus aardig wat meegemaakt en kom er nu zo min mogelijk.
Site van deze verragde disco is Y-land |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hehe dit weet jij ook wel Jappio elke avond in Yland het plaatselijke kutdiscootje is een verragde avond. Heb er dus aardig wat meegemaakt en kom er nu zo min mogelijk.
Site van deze verragde disco is Y-land |
Onthou deze naam dus goed, tenzij je van een opgefokte sfeer, duur bier, weinig mooie vrouwen, dure entree en heel de avond skihut-muziek (maar slecht gemixt) houdt, en ga er nooit heen! :p :rolleyes: :rolleyes:
Zeg in ieder geval niet dat ik je niet gewaarschuwd heb haha |
|
|
| LowRider |
| quote: | | Ik heb echt nog nooit zo'n aanfluiting meegemaakt als gisteren op evolution in starlight.. De halve zaal was maar vol (de grootste dan) de andere 2 zalen waren haast helemaal leeg.. Ik snap dat publiek daar echt niet hoor, op 1 avond gielen & armin (die overigens nog best lekker draaiden) en dan gewoon hooguit 400 man daarzo! Zeer vaag.. Zo stond promiss te draaien voor 4 man (waaronder ik en een maat van me ) Echt niet te geloven zeg.. Is t altijd zo rustig daarzo, of houden ze alleen van boerenstampmuziek? ltr |
| quote: | Presale €20,00 ex fee. Minimum age 16
Stringent searches at the door. Sportwear not allowed.
Doorsale €25,00 The organisation has the right to refuse admission. |
misschien dat dat het is? waarschijnlijk vonden veel gasten die 20/25 eurootjes toch wat veel... :D |
|
|
| TimeportE |
uuh.. had vorig jaar een feest.. dus ik der heen blijken der in totaal 20 man te zijn in totaal!!! later op de avond begon het pas echt druk te worden.. (iets van 50 :p)..
wat een baggeravond was dat! :D |
|
|
| DjRV |
oud en nieuw 2001 @ the scene/borgland (vlakbij de Arena)
we hadden vip kaarten maar het duurde als nog een half uur om binnen te komen.Buiten was het zo koud dat het de jaap edenbaan leek buiten.
Eenmaal binnen duurde het weer lang voor dat we de jassen we hadden.
Eindelijk aan het dansen,werd wat drukker en gezelliger.
Even later sloeg de sfeer beetje om en waren her en der wat vechtpartijen,de tent was overvol.Wat bleek nou,de organisatie had teveel kaarten verkocht.Niet zo lang later was mijn zwager opeens anderhalf uur zoek.Na hem uiteindelijk bij de ehbo gevonden te hebben (hij had teveel GHB op in combi met alcohol) moesten we naar het wtc om zijn maag leeg te laten pompen.In het ziekenhuis begonnen toen ook de slachtoffers van volendam binnen te komen,ook een leuk gezicht op nuchtere maag(NOT).
Al met al is dat echt wel de zwaarste kut stapavond geweest die ik ooit heb gehad en denk niet dat het ooit erger kan worden.
Wel veel geleerd ervan,dus is weer ergens goed voor.... |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik had dit dus ook al in een andere thread gepost, maar hier dus nogmaals.. Nou dus de vraag.. Wat is jou meest verrachte feest ooit? Hier komt mijn story :rolleyes: :
"Ik heb echt nog nooit zo'n aanfluiting meegemaakt als gisteren op evolution in starlight.. De halve zaal was maar vol (de grootste dan) de andere 2 zalen waren haast helemaal leeg.. Ik snap dat publiek daar echt niet hoor, op 1 avond gielen & armin (die overigens nog best lekker draaiden) en dan gewoon hooguit 400 man daarzo! Zeer vaag.. Zo stond promiss te draaien voor 4 man (waaronder ik en een maat van me ) Echt niet te geloven zeg.. Is t altijd zo rustig daarzo, of houden ze alleen van boerenstampmuziek? ltr "
uiteraard zijn er wel meer verneukte feestjes waar ik ben geweest, maar daar kom ik nog wel op.. :toothless: |
NOu zoals ik al eerder had gepost zei ik dat het in starlight ook wel es stampend vol is...zoals vorige zaterdag met TOM harding was het zo fokking druk dat je gewoon niet eens kon lopen.Het is vaak best wel volle bak hoor...En het evolution feest was gewoon veelste duur....ook al komen armin en johan gielen(die komt wel 4-6x in het jaar daar).Het vorige EVOLUTION Feest daarentegen scheen wel goed te zijn...Kwam ook tiesto enzo ook nog es..
NOrmaal is starlight best wel een leuke discotheek...maar ja sluit hardstikke vroeg al om een uur of 3...Ja is ook lekker dichtbij dus daar ga je dan al gauw heen :D:D:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Akira
NOu zoals ik al eerder had gepost zei ik dat het in starlight ook wel es stampend vol is...zoals vorige zaterdag met TOM harding was het zo fokking druk dat je gewoon niet eens kon lopen.Het is vaak best wel volle bak hoor... |
Ja, dat zei die eigenaar ook.. Maar ja, ik weet zkr dat als je zo'n feestje in rotterdam organiseert voor dat geld dat het op een vrijdagavond wel vol is.. Maar ja never mind.. Je kan ook niet altijd alles hebben hè.. |
|
|
| Apoptosis |
Innercity 30-12-2000 vond k ook nie echt een geweldig feest :sadgreen:... De gangen waren veeeeel te druk, de mainhall was veeeeel te donker en r waren geen lasers, geen top djs (van mijn smaak dan) in de mainhall, Tiesto werd in een hok gedauwd waar je niet in kon omdat iedereen daar tegen elkaar geplakt zat. ECHT een tegenvaller was dat! Maar dit was nog nix vergeleken met die andere posts die k heb gelezen...
Verder heb k een keer achter de bar gestaan bij The Scene in Borchland (diezelfde waar djRV t over had) maar dat was in k dacht februari of maart 2000. Dr waren best aardige djs, maar die gasten haddden te weinig aan promotie gedaan, dus de tent was maar voor een kwart vol of zow. En wij hadden lekker weinig te doen daar achter de bar :p! |
|
|
| Henkie_henk |
hahahaaaa evolution 2 suckte??
lolll
nou ik was dus op deel 1.. en sja.. dat was van 3 smiddags tot 3 savonds..
zwaarrrr brute line-up..
TOm harding
Armin
lucien foort
tiesto
etc
ik stond toen op miss viris te danse (nou niet op haar.. was dat maar zo).. maar nwayz.. was toen int begin ook nog rustig ja..
weet nie wrom t nie zo druk was.. T was toch wel redelijk in de picture geweest..
Later was het wel stampie druk.. maar nog nooit zo lekker op (nee niet weer derop) tiest gedanst.. helft van de grote trance zaal was vol.. de ruimte!! w00t
Ik vind t nie vervelend hoor.. dat je meer dan 3cm om je heen hebt..
STarlight was vorige week met Tom harding stampvol ja.. heb ik van betrouwbare bronnen (hendrik :) en gozer van me school.. werden zelfs mensen geweigerd..
mijn meest verknaakte feest.. was kwa muziek bij neef van mij.. Dikke techno.. (niet mijn style).. die meisjes waarbij je hun string door broek heen zag maakte dan wel veel goed.. Daar ga k ook mee op vakantie haha.. w00t.. Viva la spanje! |
|
|
|
|