return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pim Fortuyn stapt eruit???
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ik luisterde net het 6 uur journaal toevallig op de radio en hoorde dat Pim Fortuyn uit de verkiezingen stapt. Hij heeft meerdere aanklachten lopen en er is met verschillende dingen gefraudeerd volgens het radiobericht. Op teletekst heb ik er nog nix over kunnen vinden. iemand meer informatie?
Het is nog geen 1 april he?
Dj Lex
Ok laat maar. Is geloof ik niet zo. heb maar de helft weer gehoord. Als er verder nix aan toegevoegd wordt kan deze thread gewist worden.
Nr. 7 Lijst Fortuyn loog over CV

Oud-politieman Kievits, zevende op de Lijst Pim Fortuyn, heeft gelogen over zijn arbeidsverleden. Kievits schrijft in zijn cv dat ie in 1996 projectleider is geweest van het Bureau Integriteit bij het korps Kennemerland.
Zijn voormalig werkgever zegt dat er in die tijd helemaal geen sprake was van een project op dat gebied. Eerder deze maand werd Kievits geschors
Jappio
Hehe lexie.. als je nou iets van me kopiert.. kijk dan ff of het het hele verhaal is :p haha
quote:

geript van de radio rijnmond site

Nr. 7 Lijst Fortuyn loog over CV

Oud-politieman Kievits, zevende op de Lijst Pim Fortuyn, heeft gelogen over zijn arbeidsverleden. Kievits schrijft in zijn cv dat ie in 1996 projectleider is geweest van het Bureau Integriteit bij het korps Kennemerland.
Zijn voormalig werkgever zegt dat er in die tijd helemaal geen sprake was van een project op dat gebied. Eerder deze maand werd Kievits geschorst, omdat hij iemand zou hebben mishandeld.

Ook is het kandidaat-Tweede Kamerlid ooit gestraft wegens seksuele intimidatie van een leerlinge aan de politie-opleiding in Apeldoorn.
Henkie_henk
whehe lex.. laat me niet zo schrikken ik dacht meteen aan welke partij nu me stem moest krijgen :)..

jammer dat lpf zo weinig tijd had om ze mensen te screenen.. gebeuren dit soort dingen door.. das spijtig.. ach we komen er wel weer bovenop..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement