|
מסיבה
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
לא רצינו לפרסם כל כך מוקדם אבל מישהו הקדים אותנו...
http://www.airbase.nu/blog/
תסתכלו בצד ימין ברשימת הגיגים
פרטים מלאים בקרוב :D
ד"א
יש לו טעות
התאריכים הם 1 ו2 במרץ |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| חזק אתה מייקי !!!!!! |
|
|
| Viber |
איירבייס אחד הגדולים
הפעם באמת הבאתם אותה, מאוד בא לי ללכת ולבקש חתימה
:D
אני לא מאמין שהוא יגיע לארץ המעפנה הזאת
אבל למה הוא פה ל2 הופעות? אני מניח שלא שתיהם חלק מהפקה שלכם... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| רק שלא יקבל שלשול.. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Viber
איירבייס אחד הגדולים
הפעם באמת הבאתם אותה, מאוד בא לי ללכת ולבקש חתימה
:D
אני לא מאמין שהוא יגיע לארץ המעפנה הזאת
אבל למה הוא פה ל2 הופעות? אני מניח שלא שתיהם חלק מהפקה שלכם... |
אז תבוא :)
המסיבה הראשונה היא שלנו
על הדרך סידרנו לו עוד גיג בארץ הקודש לקהל שונה לחלוטין... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אז תבוא :)
המסיבה הראשונה היא שלנו
על הדרך סידרנו לו עוד גיג בארץ הקודש לקהל שונה לחלוטין... |
23+? |
|
|
| uzi |
אני המום! אני מוכן לקנות כבר עכשיו כרטיס!
מאחל לכם המון בהצלחה!
לאן אתם מביאים אותו? הרצליה? חולון? תל אביב? |
|
|
| uzi |
תשמע יש לי ציפיות!
לפי הטראקים האחרונים
sinister
roots
one tear away
אין מה לדבר, הוא יהיה מעולה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
כל הכבוד!
כיף לפתוח את הפורום ולקרוא הודעה שכזו
אחד מהיוצרים האהובים אני חושב על קהילת אוהבי המוזיקה הזו בארץ ותקנו אותי אם אני טועה ;) |
|
|
| sh33p |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
23+? |
לא |
|
|
|
|