|
Ga lekker je pik wassen!!!
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Ik sta nu op Supreme en moet nog ff wachten tot het feest begint. Allemaal een fijne avond en ga je niks doen dan ga je toch lekker je pik wassen. :p |
|
|
| Optimus |
ik moet eerst ff me ballen scheren
daarna was ik me pik wel:D:D:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik sta nu op Supreme en moet nog ff wachten tot het feest begint. Allemaal een fijne avond en ga je niks doen dan ga je toch lekker je pik wassen. :p |
nou ja zeg wat een taal :D ;)
have fun tonight.. maar jou kennende zal dat wel lukken he :eyes:
:D |
|
|
| Apoptosis |
| De vraag is heb JIJ dat wel gedaan vóórdat je naar Supreme bent gegaan? :D |
|
|
| Eye-Riz |
| ga jij eerst nou maar eens je MOND spoelen Remy :D |
|
|
| magrec |
Nou remy zo fris rook je toch echt net niet. Heb je je pikkie wel echt goed gewassen?????
hey little theseus wie is er eerder jij of ik?
mssls
2` |
|
|
| Little Theseus |
sjohee, mond spoelen is niet zo'n gek id om te doen, ksta ook op supreme en dr zijn weer verdomd veel moooooie vrouwen te zien.
IIG chemical brodders waren supertop, ik heb genoten, geniet nu eigenlijk ook van de verre naklank van Remy-D in de kleine zaal, straks ff Jack the Marseille bezichtigen :).
Kwas Remy al bij Remy tegengekomen (of bij Remy Remy??)
Zal straks ongetwijfeld weer gebeuren ;)
btw Optimus, kijk uit bij het ballen scheren he, ik zou maar niet uitschieten als je daarmee bezig bent :p
| quote: | | hey little theseus wie is er eerder jij of ik? |
[edit]Jij grmbl[/edit] |
|
|
| Kamaya |
He !
Ik ben net thuis, en ik ga nu ff m'n pik wassen (wooooooooooooo, ik ben droooooooooooooooooonken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
He de mazzels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en fijjne paasdagen, he , hier ga ik een thread over beginnen!!!!!
De groeten!!! |
|
|
| TranceSeeker |
hahaahahah typisch hollanders he
wanne apen :) |
|
|
|
|