return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Omg!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Viperon
אני לא יודע מה איתכם... אבל אני הייתי מציע לכם לבדוק את הגיגים של איירבייס פה: http://www.airbase.nu/blog/



מי שלא הבין איירבייס בא לארץ לשתי מסיבות!
האחת של חברה מ99 זון שעושים מסיבה
וחובה להיות שם!

השנייה היא במועדון הזונה בחולון המועדון של הרוסים


כניסה למסיבה של 99 זון היא כמובן לכל הגילאים המחיר כנראה היה סביב ה100
שקל ואני בטוח שכל אחד ממכם יודע למה..

אסור לפספס כזה דבר!
.A.Y.
OMG!!!!
אני לא יודע מה איתך... אבל מייק כבר פתח על זה הודעה ויצאת טמבל:toothless

דור מתי אתה צריך עוד סט? משעמם לי פה
Flotser
quote:
Originally posted by Viperon
השנייה היא במועדון הזונה של הרוסים


זה לא שם סימפטי למועדון :p
uzi
מאה שקל! מה מאה שקל? על מה? על מי? למה? כמה? איך?
:D
איפה כל התגובות של החכמולוגים?
Dj Alex (ISR)
על אירבייס בלי הגבלת גיל אפילו 150
uzi
עזוב אותך אלכס. ביננו, אם הוא רוצה לקוחות אז פה אין הרבה

והוא גם יודע את זה :D
אני כבר אמרתי שאני רוצה כרטיס.
DvJ
שם.....:D
-AP-
quote:
Originally posted by Flotser
זה לא שם סימפטי למועדון :p

אם זה היה ברצינות, ולכל שאר המגניבים שחושבים שזה זונה:
ZONA (Russian) = ZONE (English)
אז זה דווקא שם ממש נחמד.
שפה שלישית בישראל, מתי ילמדו אותה בבית ספר? :) (את הראשונה עברית מלמדים, את השנייה אנגלית מלמדים, ואת הרביעית ערבית מלמדים )
uzi
quote:
Originally posted by -AP-
ZONA (Russian) = ZONE (English)

ממש! גם יש בר שקוראים לו קיבינימט אז למה הם התכוונו???
:D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by -AP-
אם זה היה ברצינות, ולכל שאר המגניבים שחושבים שזה זונה:
ZONA (Russian) = ZONE (English)
אז זה דווקא שם ממש נחמד.
שפה שלישית בישראל, מתי ילמדו אותה בבית ספר? :) (את הראשונה עברית מלמדים, את השנייה אנגלית מלמדים, ואת הרביעית ערבית מלמדים )


ZONA (Russian) = ZONE (English) = PRISON (English) = בית כלא (Hebrew)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement