return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Index (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Kick het topic maar ff

Ga vanvond weer :p

Kai Tracid
Ian Van Dahl
Andre Tannenberg
Dee Dee

Zal wel weer ff partyreportje schrijven (me verveelt zich nog wel eens de laatste tijd :))
serialkillah
Yep ik ga af en toe ook wel eens naar index en dat is idd wel een betere disco. Vroeger ging ik ook wel eens naar Dika, maar dat vindt ik nu echt een kut tent.
franzelare
Ik heb wel zin maar ik kan niemand mee krijgen dus voor mij is het morgen pas weer feest:mad:

Ik zie uit naar het partyreportje dan weet ik waarom ik de volgende keer zeker moet zorgen dat ik weer van de party ben :)
Dr. Kuipers
Wieder zuruck! :D

Weer een zwaar vette avond gehad.
Zal maar ff met music beginnen.
Kwamen binnen met ATB, draaide Ian Van Dahl - Will I :o
Beetje rondgelopen en toen maar weer terug naar trancezaal.
ATB nog steeds bezig, maar die gast kan dus echt niet draaien he, op TE vorig jaar februari trouwens wel :p
Echt slechte platen en ook nog slecht mixen...
Was echt asso druk op dansvloer
Daarna Kai Tracid!
Draaide als vanouds weer brute platen --> Trance & Acid, Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Dumonde - Can U Dig It, Reeloop - ing Society enz.
Helaas draaide ie maar een uurtje :(, zal wel moeten uitrusten voor Qlimax ofzo :p
Daarna draaide Oliver Swed (resident) weer, beetje veel remake nummertjes, en natuurlijk Starsplash - Free, zon vette beat na het stukje van "Like this" :D
Daarna 2 liveacts van Dee Dee en Ian Van Dahl, was beetje boring, maar wel een superlekker wijf die van Dee Dee :p
Daarna draaide Oliver Swed echt weer vette platen --> Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Punk (Cosmic Gate Remix :D), DJ Isaac - On The Edge, echt bruut stampen nummer :D
En nog wat oudjes (voor ons Holllanders dan :)) --> Rocco - Everybody, Simulated en Twisted
Dat was het ff qua muziek, maar ik kan het toch echt niet nalaten het over die chickies te hebben :cool:
Chickie wat mij vorige keer opviel was er nu ook weer, helaas weer met vriend :(, was wel NL --> zie manier van dansen :p
En beetje flirten met die Duitse chickies...
Eentje was wel intersted in me, kreeg wel een knipoog en glimlach toen ze wegging, achteraf wel spijt dat haar toch niet ff heb gepakt..., maar ja kan Kolkiewolkie ook nie in de steek laten he ;)
Als zij er de volgende keer weer is gaat het wel weer erg gezellie worden :)
Maar je kijkt toch echt je ogen uit daar, zoveel vrouwelijk schoon...
Die dames achter de bar zijn ook al zo HOT! :p, is wel wat anders als die boerentrienen die bij Dieka achter de bar staan :)
Anyways was weer een zeer geslaagde avond, zal helaas komende weken ff nie komen, vervoer en geld probs, zeker als Qontact eind deze maand in aantocht is.....
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
..Eentje was wel intersted in me, kreeg wel een knipoog en glimlach toen ze wegging, achteraf wel spijt dat haar toch niet ff heb gepakt..., maar ja kan Kolkiewolkie ook nie in de steek laten he ;)


DOM VARKEN!!!

les 1 als je met kolkiewolkie op stap gaat: ik vermaak me alleen ook wel!! als je een girlie ziet==>> EROP AF!!

ff kijken... is ie nog wat vergeten.....euhm..

o ja, 1 of andere klojo von het nodig zijn vrachtwagen op een kaarsrecht stuk snelweg op de kant te leggen, maar door het serieuze doorpoken van ondergetekende waren we nog net voor twaalven binnen...

kmoet ook nog ff kwijt dat er ook nog heerlijke techno tussendoor kwam!! lekker half uurtje was dat :) .... ik moet zeggen dat ik persoonlijk het dieptepunt die liveacts vond... commercie tot en met.. maarja, die duitsers vinden het schitterend....gelukkig vloog de kwaliteit omhoog toen de tv-ploeg opgetiefd was :D :D

voor iedereen die naar index wil en nog nooit geweest is: drankjes zijn achtelijk duur....cola: 2 euro, rooie stier: 4 euro... geloof me, dat hakt erin..... ikzelf dacht altijd dat olie het vloeibare goud was als je naar de prijs keek enzo... maar das tegenwoordig dus red bull, wat is die gruwelijk duur.....

en na vrijdagnacht weet ik het zeker: duitsers zijn op de wereld gezet om de mooiste vrouwen voort te brengen.... niet 1, niet 2, niet 5 maar echt dozijnen met 'hotter then hell'girls...:) :) :) ... ik denk dat ik maar eens een keer een snelcursusje duits neem ofzo....

tenslotte: waar vorige week de meeste van onze oosterburen druk aan het hakken waren was dat deze week helemaal afgezworen... vraag me niet waarom.... wat ze nu deden, ik weet het niet :conf: :conf: ....
het ging ongeveer als volgt: elke beat gingen de beentjes en de armpjes ongeveer in 5 verschillende posities, als door een robot aangestuurd... echt megavaag....en dan ons hollanders uitlachen terwijl ze zelf als een blok beton op de dansvloer staan... WANKERS!!

zoals eerder te lezen was liepen er vorige week veel op zijn zachts uitgedrukt vaag geklede lui rond (homoos voor de wat langzamer denkende mensen onder ons). het leek erop dat dat deze keer anders was, maar of het nou door de camera's kwam of niet (dat ze dus wel normaal gekleed waren), ze waren er wel (iets wat op een afschuwelijke manier duidelijk werd ...(no further comments))

tot zover..... nou moet ik w8en tot 26 april voor de volgende fatsoenlijke pary ... :( :(
Ruben_Dubbink
KW, m'n complimenten voor de leuke stukjes die je er altijd uitbrouwt! Echt leuk om zo'n review te lezen.

Na al dat commentaar van mij, kan er ook nog wel iets positiefs vanaf hoor. Nu maar hopen dat Henkie_H niet vind dat ik dit maar via PM moet doen :(
Dr. Kuipers
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de minimum leeftijd is om daar binnen te komen.
Ik nam eigenlijk aan 18+, maar zag toch ook wel wat chickies rondlopen die toch echt 18- waren.
Paar goeie vriendinnen van mij willen volgende keer ook mee, zijn alleen 16 en 17.
Iemand die dit weet?
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KW, m'n complimenten voor de leuke stukjes die je er altijd uitbrouwt! Echt leuk om zo'n review te lezen.

Na al dat commentaar van mij, kan er ook nog wel iets positiefs vanaf hoor. Nu maar hopen dat Henkie_H niet vind dat ik dit maar via PM moet doen :(


nee hoor :) Komt goe

i r sleepz0r nu
Dr. Kuipers
Had graag een Sensation partyreportje geschreven, maar zat er helaas toch nie in... :(
Dus besloten om naar Index te gaan.
Ga daarom maar beetje reportje over Index schrijven (wat moek anders doen he :))

Eerst ff naar chickie in Holten geweest, daar ff beetje geouwehoert, was alleen thuis, dus beetje stampnummertje sgedraait.
Ze ging helaas nie mee naar Index, nadeel als je met chicks met 14 omgaat he, want ze mocht nie van pappie en mammie...
Dus ron uurtje of 11 samen met vriend van me naar Duitsland gecart.
Met ouwe Peugeot 106, dat ding ff op zn max gezet van 165 p/u :)
Mototblok valt er nog eens uit met zon snelheid en zon barrel :p
Uurtje of half 12 waren we binnen, beetje rondgelopen, chicks gespot :)
Werd vrij rustig trance gedraait, maar zekerz wel chill om beetje in te komen enzo.
Op een gegeven moment was ff een half uurtje pauze, vage 80's elektonische muziek, maar daarna kwam het echt los.
Kreeg een lekker Qlubtempo gevoel :p
Achtereenvolgens:
Tuneboy - Housenation
Kai Tracid - Trance And Acid (Deb Remix)
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix)
Twister Silence - Listen 2 Me Mama (DJ Scot Project Remix)
Yoda - Definately (DJ Scot Project Remix)

Nog wat onbekende Hardstyle platen, dus kon ff heerlijk stampen :p

Daarna weer ff wat rustige trance, Dumonde - Can U Dig It, Rocco - Everbody, Twisted.

Eens ff chicks gaan spotten in R&B area, damn wat smullen zeg :D

Daarna weer ff richting main en afgelsoten met DJ Isaac - On The Edge :D

Was tegen 6 uur weer back home.

Absoluut top avond gehad!

Was op een gegeven moment toch vergeten dat Sensation niet doorging.

En bij weggaan nieuwe flyer.

!!! 2 AUGUSTUS MARCO V @ INDEX !!! :D :D :D :p :p :p

Helaas op vakantie :(, maar is wel wat voor jou Kolkiewolkie denk ik :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
En bij weggaan nieuwe flyer.

!!! 2 AUGUSTUS MARCO V @ INDEX !!! :D :D :D :p :p :p

Helaas op vakantie :(, maar is wel wat voor jou Kolkiewolkie denk ik :)


zoals gewoonlijk ben je weer eens TRAAG :p

wist ik al :cool:

zal wel nix worden... maten zijn niet zo vrijdagavondstappers .... beetje jammer wel :( (plus dat ik er nog steeds op hoop dat antiphus naar nature one moet om te draaien, maar dat wordt niet wat als ie geen demo opstuurd (schiet es op man :p )).

franzelare
nou ik denk dat ik er dan ook maar weer eens ff een kijkje ga nemen :)

heb nog niets in de planning staan voor 2 augustus dus ik denk dat ik daar wel ff langs ga :D
kolkiewolkie
zo, deze maar weer es kicken :D

vanavond was het dus weer tijd voor de tracid traxxx night in Index... line up: warmduscher, melanie di tria en derb.

en laat ik nou net deze keer geen zin hebben een ranzig groot stukkie te typen laat ik het hier bij:

TWAS WEER GEZELLIG MENSEN!

voor de duidelijkheid, frans en justin waren er ook, evenals maten van voorgenoemde personen en 2 vroomshoopse flockers die bij me in de wagen zaten :)

muziek viel me btw een beetje tegen... had ik ook wel kunnen weten, maar twas zo afwisselig met dan weer snoeihard, dan weer soft en melanie di tria draaide het volledige laatste uur van haar set techno! nou kan ik dat opzich wel waarderen, maar het beweegt zo kut :( (vinnik). ook sfeer en aantal knappe vrouwtjes waren minder in vergelijking met vorige keer (was ergens in april or so), dus over 2 weekies maar even een recheck doen of het dr nou echt achteruit is gegaan :p

nevertheless prima vermaakt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement