|
llASOT 300
|
View this Thread in Original format
| ILoveIbiza |
| HI All,anyone can say me more info?I known that the party is at 17 may..where??THANKS!!;) |
|
|
| Freezel |
| Nothing has been announced yet, only that it will take place in NL on May 17 somewhere outside. |
|
|
| ILoveIbiza |
| i've buy the ticket...i hope that 17 may is the real date:rolleyes: |
|
|
| Loraine |
| Ik zeg (wederom) "vergane glorie" :o |
|
|
| ILoveIbiza |
| ???:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
???:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
I'll try and translate this as subtle as possible.
Armin smells. |
|
|
| BaRTeZ |
ASOT 300, goeiedag zeg :)
Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje :D
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ik zeg (wederom) "vergane glorie" :o |
Tis geen Jean ofzo :o |
|
|
| ILoveIbiza |
| sorry...i known that this forum is for holland people...but if you can write in english i understand;) |
|
|
| eieregooie |
| It's just bashing :p Nothing you need to know... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg :)
Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje :D
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :) |
Ja dat roept bij mij ook heerlijke gevoelens op, wat een feestje was dat. Echt perfect weer, heerlijke muziek, top:)
Dit feestje zal wel weer in de asta zijn of iets dergelijks en ik denk dat ik er wel bij ben dan:) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg :)
Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje :D
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :) |
haha nostalgie ten top! Wat een feestje was dat zeg, in het begin heerlijk chillend op het strand, daarna lekker los gegaan binnen.
Ben benieuwd waar de party gegeven gaat worden |
|
|
|
|