return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
llASOT 300
View this Thread in Original format
ILoveIbiza
HI All,anyone can say me more info?I known that the party is at 17 may..where??THANKS!!;)
Freezel
Nothing has been announced yet, only that it will take place in NL on May 17 somewhere outside.
ILoveIbiza
i've buy the ticket...i hope that 17 may is the real date:rolleyes:
Loraine
Ik zeg (wederom) "vergane glorie" :o
ILoveIbiza
???:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
basd
quote:
Originally posted by ILoveIbiza
???:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

I'll try and translate this as subtle as possible.

Armin smells.
BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg :)

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje :D



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :)
DjRV
quote:
Originally posted by Loraine
Ik zeg (wederom) "vergane glorie" :o


Tis geen Jean ofzo :o
ILoveIbiza
sorry...i known that this forum is for holland people...but if you can write in english i understand;)
eieregooie
It's just bashing :p Nothing you need to know...

Asperge
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg :)

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje :D



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :)


Ja dat roept bij mij ook heerlijke gevoelens op, wat een feestje was dat. Echt perfect weer, heerlijke muziek, top:)

Dit feestje zal wel weer in de asta zijn of iets dergelijks en ik denk dat ik er wel bij ben dan:)
dj_spare
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg :)

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje :D



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg :)


haha nostalgie ten top! Wat een feestje was dat zeg, in het begin heerlijk chillend op het strand, daarna lekker los gegaan binnen.

Ben benieuwd waar de party gegeven gaat worden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement