|
Antwerp is burning
|
View this Thread in Original format
| Cyrax |
wie gaat erheen ??
kijk HIER voor de lineup
greetz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Tering, wel een gevarieerde line-up. Van Progressive tot Zware Techno.
Voor mij is het helaas te ver fietsen dus ik kom nie :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Waar is het dan? |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Waar is het dan? |
Waar de denk je?!!!!!!!!!!!!! (gheghehehehe) |
|
|
| Miss Proximus |
| LUTJELOLLUM NATUURLIJK! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Kzou erheen kunnen gaan met me oom, maar ten eerste is het al de dag na Qontact, dus dat is al de eerste reden om niet te gaan en ik vind er voor mezelf maar weinig goede namen tussen staan. Tiesto is natuurlijk de moeite waard en Judge Jules ook wel |
|
|
| Optimus |
| ik vind t juist een super line up... Ken Ishii zou ik graag wel willen zien, er staan allemaal toppers op de bovenste rij:) |
|
|
|
|