return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Antwerp is burning
View this Thread in Original format
Cyrax
wie gaat erheen ??

kijk HIER voor de lineup

greetz
!_PeTrUs_!
Tering, wel een gevarieerde line-up. Van Progressive tot Zware Techno.
Voor mij is het helaas te ver fietsen dus ik kom nie :D
Henkie_henk
Waar is het dan?
Kamaya
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Waar is het dan?


Waar de denk je?!!!!!!!!!!!!! (gheghehehehe)
Miss Proximus
LUTJELOLLUM NATUURLIJK! :D
Dj Lex
Kzou erheen kunnen gaan met me oom, maar ten eerste is het al de dag na Qontact, dus dat is al de eerste reden om niet te gaan en ik vind er voor mezelf maar weinig goede namen tussen staan. Tiesto is natuurlijk de moeite waard en Judge Jules ook wel
Optimus
ik vind t juist een super line up... Ken Ishii zou ik graag wel willen zien, er staan allemaal toppers op de bovenste rij:)
TranceSeeker
IK GA!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement