|
דרוש רוסי! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mitre |
| quote: | Originally posted by Shahar
shtota koy =] |
הגרסא הנכונה:
chto takoe
אם כבר... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by mitre
הגרסא הנכונה:
chto takoe
אם כבר... |
אולי פשוט תפרש תשיר? |
|
|
| mitre |
כמו שהשיר שהבאת הוא לבן, גם התרגום המילוני שלו יהיה כזה...
spasibo krasavitse moei, printsesse moei, oshelomlyaushei
spasibo, chto ponimala menya vse eti godi
i net eshe odnoi takoi lubyashei takogo kak ya
dlya menya ti ves' mir
לא הייתי אומר את זה לאף בחורה :toothless |
|
|
| Flotser |
אוף עד שתירגמתי, החלטת גם??
:p
כדי שהמאמצים שלי לא ירדו לטמיון אני אביא גם את הגרסא שלי
שהיא קצת שונה
וזה די קשה לכתוב את זה שזה ישמע בדיוק נכון
Spasiba mayey krasivoy, mayey princcesyi, zamichatilnay
Spasiba, shto minya panimala, vse eti godyi
Yi nyet, yisho odnoy kak tyi, shot palyubit kavota kak ya,
Dlya minya, tyi vyes mir
EDIT
כנראה המילה האחרונה בשורה הראשונה עדיף שתיקח מההודעה של
mitre
לא הייתי בטוח לגבי זה |
|
|
| Shahar |
חחחחח בגלל שאני לא כזה מבין רוסית
איזה גירסא עדיף?
אני יתייעץ גם עם הקצין אבטחה שלנו הוא רוסי
הגירסא של דימה יותר טובה? |
|
|
| mitre |
קח את שתי הגרסאות
אולי הוא גם יעזור לך לשפר אותן :) |
|
|
| .A.Y. |
רז חדד שומע תגרסא הרוסית
עושה לזה חידוש בדוק |
|
|
| Shahar |
תודה דימה ושכחתי את השם של השני איך קוראים לך פלוצר?=]
| quote: | Originally posted by .A.Y.
רז חדד שומע תגרסא הרוסית
עושה לזה חידוש בדוק |
כבר יש גירסא ביוונית |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
כבר יש גירסא ביוונית |
רק האיכות שיש באינטרנט לא בשמים...מה שאני מצאתי לפחות, אבל גירסה יפה... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
תודה דימה ושכחתי את השם של השני איך קוראים לך פלוצר?=]
|
תתבייש!!
מיכאל
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
רק האיכות שיש באינטרנט לא בשמים...מה שאני מצאתי לפחות, אבל גירסה יפה... |
אבא שלי חבר טוב של אליקו יש לי את היוונית וגם את הרמיקס הרישמי שהופיע באוסף "ערב ים תיכוני". שתיהן טובות רצח
הגירסא של סטלוס ואורן חן תצא בקרוב לדעתי
| quote: | Originally posted by Flotser
תתבייש!!
מיכאל
:wtf: |
יותר מדי זמן לא הייתי כאן =] |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבא שלי חבר טוב של אליקו יש לי את היוונית וגם את הרמיקס הרישמי שהופיע באוסף "ערב ים תיכוני". שתיהן טובות רצח
הגירסא של סטלוס ואורן חן תצא בקרוב לדעתי
|
ווואי אליקו הזה משוגע
"שלום לכם מאזינים יקרים כאן אלי אליקו ואני נמצא כרגע מחוץ לחנות העודפים של מושיקו בבת-ים והבעלים הכריז על סייל מטורף עד השעה 6 בערב, תבגיעו
בהוניכם!!!!
נעליים מהמותגים המובילים, מעילי עור, חליפות, בגדי ספורט והלבשה לפעוטות !
אסור לפספס!!!!!!" |
|
|
|
|