Dj Jean til norge?
|
View this Thread in Original format
nordboh |
Mulig jeg ikke er 100% oppdatert, men kommer Dj Jean til norge snart?
S� dette p� hans nettside(www.djjean.com);
12/17/2006 l Foreign Gigs in Next 3 Months
Also coming up in early 2007:
* Poland
* Austria
* France (Val d'Is�re)
* China
* Norway |
|
|
plumbo |
stemmer nok det!
RS er stolte av � pres. DJ JEAN(Madhouse,Sensation,Dance Valley++) til � spille p� "Winter Break" @ V.I.P Club(Askim)
VIP lounge med dj plumbo. Vorspiel og nachspiel med Jean and de andre Dj`ene. (Supre priser p� drikke)
P og Kenneth B spiller back2back f�r Jean entrer sc�nen. De bringer take off s� taket rister..
Dette blir en kveld alle b�r f� med seg. Selveste Jean til Askim!! Forh�ndssalg av billetter kan kj�pes p� Corner eller send en mail til meg eller Stian. Vi sees der!
D�rene �pner 23:00 cc150/18�r
Vip billetter: koster �n hundrings mer... og du slipper k�! KUNN 80 STK!!
Robert: [email protected]
Stian: [email protected] |
|
|
dj_alfi |
haha din spammej�vel :P |
|
|
plumbo |
quote: | Originally posted by dj_alfi
haha din spammej�vel :P |
Muhaha!
Blir liv her! |
|
|
dj_alfi |
quote: | Originally posted by plumbo
Muhaha!
Blir liv her! |
hehe, f�r se om jeg klarer � dra turen ned til askim da, eller om jeg blir her i leiligheten siden kameraten min snakka noe om damer han skulle ta med hit.. jaja.. |
|
|
plumbo |
hehe, f�r se om jeg klarer � dra turen ned til askim da, eller om jeg blir her i leiligheten siden kameraten min snakka noe om damer han skulle ta med hit.. jaja.. |
f�r dra de damene med til askim ;)
Togtider fredag 9. Feb
Avgang Oslo S
20:06 og 22:06
Ankomst Askim
20:57 og 23:09
Togtider l�rdag 10.feb
Avgang Askim
07:39 |
|
|
dj_alfi |
hehe vi f�r se.. vet ikke om jeg er helt hypp p� jean heller, siden sist jeg s� han var han for full til � spille og stod � moona folka.. |
|
|
plumbo |
hehe vi f�r se.. vet ikke om jeg er helt hypp p� jean heller, siden sist jeg s� han var han for full til � spille og stod � moona folka.. |
Da kan du henge i rommet jeg spiller i, blir ikke mye mooning der, azz. |
|
|
Acis |
Vekker liv i en gammel tr�d jeg.... Hvordan var Jean?? Har mulighet til � g� p� han om et par uker, men jeg m� reise endel mil, s� er ikke helt sikker om jeg gidder. |
|
|
dj_alfi |
av en eller annen grunn dro jeg, og det var relativt skuffende sett ifra Jean... eneste var plumbo som var verdt � f� med seg..
MEN, jeg hadde gleden av � se Jean, eller gleden av � se damene som stod ved siden av Jean praktisk talt nakne som smurte hverandre inn med olje og hadde en litt suggestiv lek med glowsticks mmmmm... Faen, falt ut jeg..
Jo, fikk med meg deler av settet til jean p� Trance Energy i helgen.. Tok av det ja gitt... |
|
|
|
|