return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Helvetes Fitt Satan!!!!!
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!!!!!!!
JAG VAR PÅ PSYKLOP'S SISTA FEST OCH SÅ STÄNGS SKITEN NER!!!
HOR ÄGAREN VILLE INTE HA OSS DÄR!! JAG FICK FLIP!!
AHHHHHHHHH:whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :mad:
100 SPÄNN RÄTT ÅT HELVETE!!!!
JAG KOMMER INTE SE RÖKEN AV DOM PENGARNA!

NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG! ARGGGHHH!
doter
Respect!

Boom shakalakka!!!

jaja
Dj_Activated
happens......men att bli avstängd från en fest är i högsta grad absurt :D
King of Clubs
Att bli utslängd från krogen suger.. Säg att du känner Johnny Kyparn nästa gång.. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by doter
Respect!

Boom shakalakka!!!

jaja
Ha ha ha
uhmm håller med där

trist...
dbl
det e bara att säga:
"you go to hell, you go to hell and you die"

så löser sig allt... :)
Dj_ExOn
Det där sa jag typ hela kvällen:D
Men nu är det lugnt..
Trancefella
hade du gjort nått "unpleasing" eller hade hor-ägaren bög boring o slängde ut er/dig?
Dj_ExOn
nej då 300 pers fick gå..inte bara jag..det var underground fest:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement