|
Helvetes Fitt Satan!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!!!!!!!
JAG VAR PÅ PSYKLOP'S SISTA FEST OCH SÅ STÄNGS SKITEN NER!!!
HOR ÄGAREN VILLE INTE HA OSS DÄR!! JAG FICK FLIP!!
AHHHHHHHHH:whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :mad:
100 SPÄNN RÄTT ÅT HELVETE!!!!
JAG KOMMER INTE SE RÖKEN AV DOM PENGARNA!
NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG! ARGGGHHH! |
|
|
| doter |
Respect!
Boom shakalakka!!!
jaja |
|
|
| Dj_Activated |
| happens......men att bli avstängd från en fest är i högsta grad absurt :D |
|
|
| King of Clubs |
| Att bli utslängd från krogen suger.. Säg att du känner Johnny Kyparn nästa gång.. :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by doter
Respect!
Boom shakalakka!!!
jaja | Ha ha ha
uhmm håller med där
trist... |
|
|
| dbl |
det e bara att säga:
"you go to hell, you go to hell and you die"
så löser sig allt... :) |
|
|
| Dj_ExOn |
Det där sa jag typ hela kvällen:D
Men nu är det lugnt.. |
|
|
| Trancefella |
| hade du gjort nått "unpleasing" eller hade hor-ägaren bög boring o slängde ut er/dig? |
|
|
| Dj_ExOn |
| nej då 300 pers fick gå..inte bara jag..det var underground fest:rolleyes: |
|
|
|
|