|
יאללה רשיוןןןןןןןןןןןןסוף סוף
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אאווו הגיע הזמןןן, כמה חיכיתי לזה וכמה בלאגן אכלתי מהרשיון הזהה...
סוף סוף עברתי, טסט שלישי והגיע הזמןןןן...
:p
יאללה טראנסים בלאגנים :toothless
אוהב אותכם חברההה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מזל טוב יא אח =] |
|
|
| .A.Y. |
מזל טוב
עם קצת מזל בקרוב אצלי:) |
|
|
| Rising |
| מזל טוב אח שלי.. אתה מוזמן לבוא לבקר :) |
|
|
| uzi |
ברכות.
** מנסיוני כמעט אף אחד היום לא מעבירים בראשון גם אם נהגת פיצוץ! |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אליאור!!
תתחדש וסע בזהירות!
:crazy: |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by uzi
ברכות.
** מנסיוני כמעט אף אחד היום לא מעבירים בראשון גם אם נהגת פיצוץ! |
צודק... הטסטים היום זה ממש זנות.. |
|
|
| KrazyDJs |
תודה רבה חברהה :] איזה סלע ירד לי מהלב סוף סוף..
וכן לעבור טסט ראשון, ובכלל טסט זה לא קל, למרות שיש טסטרים זונות ויש טסטרים סבבה, לפחות אצלנו... |
|
|
| mitre |
מזל טוב!
בקרוב גם אצלי... |
|
|
| Hell_Copter |
| שיהיה בשעה טובה אח יקר :) |
|
|
| DJ Alex E. |
| איזה צעיר חחח מזל טוב בחור |
|
|
|
|