return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sweapsound våren 2007
View this Thread in Original format
WoberT
Då är det snart dags igen för nästa Sweapsound-arrangemang.

Vi börjar med 2/2:

Sweapsound agency release party!
Club Session fredagen den 2:e februari

God fortsättning på det nya året! 2006 har varit ett riktigt bra klubbår för oss och Sverige i största allmänhet. Vi har nöjet att meddela att Sweapsound Club Session är nominerad till en av Sveriges bästa i kategorin ”Prime Cuts - Klubb” i Swedish Deejay Awards 2007! De 4 klubbar som fått flest röster innan den 22 januari går vidare till den stora finalen i Stockholm. Dessa klubbar går det att rösta på igen från den 22 januari till den 13 februari. Var med och rösta fram er favoritklubb till Sveriges bästa på www.aboutsmc.com/voting.asp

Nyhet detta år är nystartade Sweapsound agency. Detta är Sveriges nya agentur för artister. Vi kommer att ha hand om ett antal stora utländska dj:s samt många bra svenska. Detta är ett steg i att utveckla den svenska scenen ytterligare. För att fira detta så har vi bjudit hit tre stycken dj:s som bl.a. kommer att ingå i agenturen. Han har spelat på de största festivalerna runt om i världen. Han är en av Blackhole Recordings stjärnskott med en känsla bakom skivspelarna som är oslagbar. Tillsammans med Mark Norman visade de var skåpet skulle stå på Trance Energy 2006. Vi välkomnar för första gången på svensk mark ingen mindre än:



Cor Fijneman [Holland]

Cor har en lång erfarenhet inom den elektroniska dansmusiken med samarbete med bl. a. Tiesto på några av hans produktioner. Han har släppt ett flertal låtar så som ”Healing”, ”Don’t break my heart”, ”San Andreas/San Pedro” och dessutom mixat ”In Trance We Trust” nr. 5. Efter förra årets succé kommer Cor att åter spela på Trance Energy 2007 i Holland. Innan dess ska vi få uppleva honom på Bar & Kök i Linköping. Efter många önskemål kommer kvällens avslutning framföras av vår resident-dj:



Fredrik Stenerfelt [Sverige]

Fredrik kommer att avsluta kvällen i sann hardstyle-anda. Vi är dessutom glada över att presentera en av Linköpings bästa house dj:s:



Johan Berg [Sverige]

Johan är en av arrangörerna bakom housefenomenet Fever i Linköping. Han kommer att värma upp kvällen för oss med ett svängigt house set. Johan har ett flertal år bakom sig som dj och spelat i bl.a. Estland och Danmark. På övervåningen kommer Linköpings bästa vimmelsite www.agatan.se att underhålla oss med aktiviteter och galna upptåg. Musiken på övervåningen levereras av vår eminenta Dj Noffe. Han kommer som tidigare event att spela mer kommersiell musik där den senaste rnb-musiken står i fokus. Övervåningen pressenteras i samarbete med EAST FM.

Varmt välkomna

Daniel & Jonathan, Sweapsound

Rösta: http://www.aboutsmc.com/voting.asp
Kommande fest: Fredagen den 23:e Februari

Datum
2 Februari

Plats
Bar & Kök, Linköping

Lineup
Cor Fijneman [Holland]
Fredrik Stenerfelt [Sverige]
Johan Berg [Sverige]

Tid
22:00-03:00

Ålder
20 (18 år med studentleg.)

Entré
Förköp 120:- (+ ev. förköpsavgift)

Nyhetsmail
Du har precis läst ett nyhetsbrev från Sweapsound. Har du läst detta utan att fått det via våra utskick men kanske är intresserad på att få dem i fortsättningen. Då ska du skicka ett mail till [email protected][/email] med 'medlem' som topic eller signa upp på www.sweapsound.com så sätter vi upp dig på mailinglistan.

Länkar
www.sweapsound.com
www.djcorfijneman.com
www.djjohanberg.se
www.liquidsunset.org
www.tranceclubber.com
www.tranceland.org
www.di.fm
www.agatan.se
www.eastfm.se
www.aboutsmc.com

För mer info besök oss på http://www.sweapsound.com
Frågor besvaras via mail på [email][email protected]
WoberT
Lika bra att fixa en tråd här på TA också tycker jag :).. imorrn smäller det.. fan så skoj det ska bli.

Ni har säkert redan hört ryktas om att nästa fest är den 23:e och att ingen mindre än The Prophet kommer dit :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement