return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Skogsfest 31/3 (Sthlm)
View this Thread in Original format
Kraith
Det verkar inte som någon har postat info om skogsfesten ikväll. Kan det bero på att Gaby är borta? ;)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Soliga Sommardagar och Patrick Martinsson presenterar

DELICIOUS och SKOGSFEST

på Sture Compagniet

Söndagen den 31:a Mars 2002
21.00 - 05.00
100:-

Info om den här festen får ni gärna sprida till alla sköna och vackra ni känner.

Jazzrummet förvandlas till urskog och Miss Dilemma och Core ger oss Psy Trance

På Stora Golvet har vi house med Don Tomaso accompanjerad av vår favvotrummare Billie

Hakim och Mattias Wahlund tar över klubbrummet.

frågor till: [email protected][/email] eller [email][email protected]

Kom och festa med oss!

-Tom och David
Ravesquad
då vet man vart man ska efter berns:)
King of Clubs
MMm.... Skogsfest skulle man väl ändå inte kunna kalla det....
robstar
quote:
Originally posted by King of Clubs
MMm.... Skogsfest skulle man väl ändå inte kunna kalla det....


Haha! Nää
Tänkte precis de.

:D
Kraith
Nope, jag såg inte ens en liten grankvist. De har ju lyckats bra med inredningen hittills, nu var det lite dåligt. Men bra musik iaf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement