|
תגידו לי מה אתם חושבים
|
View this Thread in Original format
| eran |
| הלינק לא עובד :confused: |
|
|
| DJ-Energy |
כן צח שלחת לי ת'מיקס הזה כבר
ואני חייב להגיד לך שהוא יצא יפה לאללה
;) |
|
|
| DjChook |
אני משער למרות שלא הורדתי
שמדובר במיקס פשוט של שני שירים ולא סט... |
|
|
| Agent-Fire |
הורדתי, שמעתי, וזה מצויין!
אבל מה הקטע, זה כולה מעבר אחד בין שני שירים
וגם לא בטוח שתצליח לחזור על זה שנית... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הורדתי, שמעתי, וזה מצויין!
אבל מה הקטע, זה כולה מעבר אחד בין שני שירים
וגם לא בטוח שתצליח לחזור על זה שנית... |
בואנה אחי
איזה עידוד מסיבי
:) |
|
|
| eXeTik |
The sound of goodbye
איזה טראק קלאסה, אבל מה קרה נזכרת בו פתאום...?
והמיקס יצא פצצה דרך אגב, אני רק מקווה שידעת מה אתה עושה ושזה לא יצא לך בטעות :) |
|
|
| Scorchio |
אני לא מתכוון לשחזר את זה או משהו
אבל סתם יצא לי מיקס יפה
Ex:
בטח שאני יודע מה אני עושה
:)
פשוט נדהמתי כששמעתי את זה כי באוזניות זה נשמע לי שונה לגמרי. |
|
|
| s0undw4v3 |
מיקס יפה אחי :)
אני אתחיל גם לעשות כאלה... חיברתי עכשיו את היציאה של המיקסר למחשב סוף סוף, ואני יכול להקליט...
:D |
|
|
|
|