return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תגידו לי מה אתם חושבים
View this Thread in Original format
Scorchio
ובכן מיקססתי לפני כמה ימים והצלחתי להוציא מעצמי מיקס שלדעתי קרוב לשלמות
אז תגידו לי מה אתם חושבים

http://www.geocities.com/scorchiot/Mix.mp3
eran
הלינק לא עובד :confused:
Agent-Fire
קודם צריך ללכת לכאן:
http://www.geocities.com/scorchiot/
ואחרי זה להוסיף תשם של הקובץ...

אבל מה הקטע בקובץ של מגה וחצי?!
DJ-Energy
כן צח שלחת לי ת'מיקס הזה כבר
ואני חייב להגיד לך שהוא יצא יפה לאללה
;)
DjChook
אני משער למרות שלא הורדתי
שמדובר במיקס פשוט של שני שירים ולא סט...
Agent-Fire
הורדתי, שמעתי, וזה מצויין!

אבל מה הקטע, זה כולה מעבר אחד בין שני שירים
וגם לא בטוח שתצליח לחזור על זה שנית...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Agent-Fire
הורדתי, שמעתי, וזה מצויין!

אבל מה הקטע, זה כולה מעבר אחד בין שני שירים
וגם לא בטוח שתצליח לחזור על זה שנית...


בואנה אחי
איזה עידוד מסיבי
:)
eXeTik
The sound of goodbye
איזה טראק קלאסה, אבל מה קרה נזכרת בו פתאום...?
והמיקס יצא פצצה דרך אגב, אני רק מקווה שידעת מה אתה עושה ושזה לא יצא לך בטעות :)
Scorchio
אני לא מתכוון לשחזר את זה או משהו
אבל סתם יצא לי מיקס יפה
Ex:
בטח שאני יודע מה אני עושה
:)
פשוט נדהמתי כששמעתי את זה כי באוזניות זה נשמע לי שונה לגמרי.
s0undw4v3
מיקס יפה אחי :)

אני אתחיל גם לעשות כאלה... חיברתי עכשיו את היציאה של המיקסר למחשב סוף סוף, ואני יכול להקליט...
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement