|
Love Sexy - MoS å Subliminal på Berns ikväll
|
View this Thread in Original format
| doter |
Nån som ska förbi Berns ikväll kanske?
Ja ska gå om min kompis kan fixa in mig for free, annars så snålar jag idag... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by doter
Nån som ska förbi Berns ikväll kanske?
| Denna fest har jag missat helt. Finns det nån flyer nånstans, eller vilken inrikting kommer det vara på kvällen? |
|
|
| Aendy |
| Men VAFAEN! Detta hade ju jag velat gå på, nu har jag bokat upp mig på annat. Vafaen. GABY... Kom tebax... NU! |
|
|
| doter |
| Blev inget för mig denna gången men snart e d ju Cream fest å då e ja där iaf =P |
|
|
| NordLight |
Jag ska nog dit ikväll.
Hoppas det blir lite club feeling för en gångs skull.
Greetz
NordLight |
|
|
| Gaby |
Fy i helvete va killen var bra!!! Vilken röst!!! Vilket ljud!!!
Vilka va där? |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Gaby
Fy i helvete va killen var bra!!! Vilken röst!!! Vilket ljud!!!
Vilka va där? |
Jag var där. Det blev ju ganska skön klubb stämning trots att jag tyckte att musiken var lite för soft. Men det måste ändå rankas som en av Stockholms bättre tillställningar.
Greetz
NordLight |
|
|
| Ravesquad |
| Det vart riktigt skön stämning till slut...lite trögt i början.. Tänk va underbart det skulle va om det va varje helg...e ju faktiskt rätt sjukt att det inte finns nån riktig klubb i Sverige.. |
|
|
| Gaby |
| Så ni var där? Synd att jag inte visste att ni skulle dit :( hade vart kul att säga hej ;) |
|
|
| NordLight |
Håller med helt & hållet! Riktigt sjukt att det inte finns en riktigt bra, återkommande klubb i stan.
Vi får skaka hand nästa gång!
Greetz
NordLight |
|
|
|
|